ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ...Video

ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ...mas

Εκδοσεις ΔΙΑπλαση

User Menu

Κριτικές - Παρουσιάσεις
Πέμπτη, 24 Νοέμβριος 2016 13:09
γράφει η Λαμπριάνα Κυριακού Είδα το μεράκι και την καλλιτεχνία μιας ομάδας νέων ανθρώπων της Τέχνης, να σπέρνει  μέσα μου το σπόρο της Ελπίδας, ότι από αυτό το σανίδι που πέρασαν μεγάλοι ηθοποιοί και σκηνοθέτες, θα περάσουν και άλλοι και θα αφήσουν το φως αυτό του Θεάτρου που επισκιάζει ακόμα και  το θάνατο.
 
Τετάρτη, 23 Νοέμβριος 2016 16:26
Του Γιάννη Γαβρίλη Καράσογλουμουσικό παραγωγό - δημοσιογράφο Ευφάνταστη η σκηνοθετική ματιά της  Νίκαίτης Κοντούρη, στο έργο  «Το Γλυκό Πουλί της νιότης» που παρακολουθήσαμε χθες το βράδυ με την μοναδική Κάτια Δανδουλάκη.
 
Παρασκευή, 18 Νοέμβριος 2016 13:26
Γράφει η Λαμπριάνα Κυριακού Όσο συνειδητοποιούσα πόσο αταίριαστοι είναι οι δυο ηθοποιοί στη σκηνή, τόσο πιο ωραία μου φαινόταν η παράσταση.
 
Πέμπτη, 10 Νοέμβριος 2016 18:15
  γράφει η Λαμπριάνα Κυριακού Τη θυμάμαι τη Φιλιώ Χαϊδεμένου, σε πολλές εκπομπές στο παρελθόν να μαρτυρεί τα όσα φρικτά έζησε στην  Μικρασιάτικη καταστροφή του  1922.
 
Κυριακή, 06 Νοέμβριος 2016 12:29
Της Λαμπριάνας Κυριακού «Αυτά τα σκοτεινά κομμάτια έψαξα, βούτηξα, μάτωσα για να βρω... '' Βράδιασε και είμαι μόνος Είναι σκληρή η νύχτα, όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς Τσιτώνει τα νεύρα και πουθενά δε βρίσκεις παρηγοριά Ιδίως αν έχει βροντές κι αστραπές.» Λέει ο   Αυξέντιος Ιβάνοβιτς Ποπρίτσιν στο «Ημερολόγιο ενός τρελού» που υποδύεται συγκλονιστικά  και σκηνοθετεί ο Δημήτρης Γιώτης για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Eliart.
 
Σάββατο, 22 Οκτώβριος 2016 13:26
της Λαμπριάνας Κυριακού Σαν μέγγενη μου έσφιξε την καρδιά, η  αβάσταχτη  κοινωνική πραγματικότητα του ήρωα στο έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Αυτός και το Πανταλόνι του» που υποδύεται συγκλονιστικά   ο Κώστας Αρζόγλου.
 
Πέμπτη, 20 Οκτώβριος 2016 13:05
της Λαμπριάνας Κυριακού Το πότε άρχισε η παράσταση κανείς δεν κατάλαβε,  αφού οι ηθοποιοί διασκέδαζαν από ώρα πάνω στην σκηνή παρασύροντας και το κοινό μαζί τους, μέχρι να καθίσουν οι αργοπορημένοι.
 
Τρίτη, 26 Ιούλιος 2016 18:33
γράφει η Λαμπριάνα Κυριακού Τρεις θεατρικοί οργανισμοί (ΕΘΝΙΚΟ – ΘΟΚ - ΚΘΒΕ) για πρώτη φορά συμπράττουν, με  τρεις γενιές εξαιρετικών ηθοποιών επι σκηνής   και μια Αντιγόνη του Σοφοκλή, να πέφτουν  θύμα των ενδυματολογικών επιλογών του Στάθη Λιβαθινού, που πίστεψε έστω και μια στιγμή ότι έτσι μπορεί να φέρει την νεολαία κοντά.   Θέλοντας λοιπόν, ο σκηνοθέτης  να κάνει παραλληλισμούς με τον χρόνο,  οι ενδυμασίες σε παρέπεμπαν πότε στην εποχή του 1920 και πότε στην εποχή της αμερικανικής επανάστασης βορείων και νοτίων, κλείνοντας στην κουλτούρα της Αντιγόνης όλες τις ταραγμένες εποχές,  αφήνοντας  το δικό της στίγμα απέξω. Δεν είναι ότι δεν έχουμε συνηθίσει την Αντιγόνη χωρίς την χλαμύδα της. Είναι  όμως που το κείμενο από μόνο του, σου  επιβάλλει το σεβασμό. Είναι ένας ύμνος  στην αγάπη, στις ευαισθησίες και στην περηφάνεια του ανθρώπου.  Περιμένεις λοιπόν  και την ανάλογη σκηνοθεσία και ενδυμασία, την ανάλογη αισθητική. Υπέροχη  η ερμηνεία των ηθοποιών με μερικές εξαιρέσεις,  αλλά δεν άντεξα να βλέπω την Αντιγόνη από  τα Εξάρχεια. Τον Αίμονα από την Μύκονο - το τραγικότερο πρόσωπο -  Την Ευρυδίκη με κομπινεζόν τσαλακωμένο, που την υποδυόταν μια από καλύτερες ηθοποιούς της Κύπρου η Στέλλα Φυρογένη. Που ευτυχώς η δυνατή ερμηνεία της, επισκίασε την ενδυματολογική άποψη.  Μια τέτοια ερμηνεία σκεπασμένη με ένα νυχτικό σατέν δεν γίνεται. Δεν προσελκύεις τους νέους  να δουν  την ‘’Αντιγόνη’’ επειδή φόρεσε ο Αίμονας σατέν γιλέκο και η Αντιγόνη θάβει τον αδελφό της από τσαμπουκά.  Αν ο κύριος Λιβαθινός απευθύνεται στην νεολαία, για να την προσελκύσει στην Αρχαία τραγωδία,  του διαφεύγει ίσως ότι η νεολαία και φαντασία και για την αρχαία τραγωδία και κωμωδία διψάει. Εκτός εάν είναι στο πνεύμα της εποχής,  ότι πρέπει να καταργηθούν τα αρχαία ελληνικά, και η αρχαία τραγωδία να πλησιάσει τους νέους από την πλατεία Εξαρχείων. Η Αισθητική είναι μεγάλη υπόθεση στο θέατρο και εξαρτάται και η διαπαιδαγώγηση της νεολαίας μας, όταν δεν έχει να πιει καθαρό νερό από τα τηλεοπτικά και κοινωνικά Μέσα ενημέρωσης,  καλό θα είναι να κρατάμε ψηλά τον πήχη του Εθνικού  μας θεάτρου. Μην ξεχνάμε  πώς καθοδήγησαν σε δύσκολες περιόδους το ελληνικό θέατρο ο Δ. Γληνός, ο Δ. Ροντίρης, ο Κ.  Μπαστιάς, ο Τ.  Λιγνάδης…. Σε μια εποχή που η νεολαία δεν γνωρίζει την γλώσσα της,  η μετάφραση του Δημήτρη Μαρωνίτη απ τα αρχαία ελληνικά, κατέβαινε στο κοινό με μια τέλεια αμεσότητα. Καταλαβαίναμε το κείμενο και τους παλμούς των συναισθημάτων των ηθοποιών. Ο Δημήτρης Λιγνάδης στο ρόλο του Κρέοντα, μας έστειλε σωστά το μήνυμα, της πλανητικής στρατικοποίησης και την απολυταρχία της εποχής μας. Ναι! ο Τειρεσίας που υποδύθηκε η Μπέτυ Αρβανίτη, ήταν εξαίσια στιγμή…της θεατρικής παράστασης. Και αλήθεια τι ρόλος ,  ο ρόλος του Φύλακα (ο "αγγελιαφόρος" που πήγε το μαντάτο στον Κρέοντα ότι θάφτηκε ο Πολυνείκης) που υποδύθηκε τόσο πιστά ο Κύπριος ηθοποιός  Αντώνης Κατσαρής. Εκανε το κοινό να ριγήσει και να τον αποθεώσει. Τι να πω για τον ανδρικό χορό.. τον  Νίκο Μπουσδούκο, την Μαρία Σκούντζου . Ερμηνείες αξεπέραστες. Ωστόσο ήταν μια παράσταση που μας έδωσε πολλά. Σαν ιδέα να συμπράξουν τρεις θεατρικοί οργανισμοί μαζί ήταν ιδιοφυές . Είδαμε πραγματικά τρεις γενιές εκπληκτικών ηθοποιών, πολύ δυνατές ερμηνείες. Άλλωστε το θέατρο είναι «ανίκητος» έρωτας για τους ηθοποιούς για τους σκηνοθέτες αλλά και για τους θεατές. Επόμενοι σταθμοί: 31 Ιουλίου, Αρχαίο Θέατρο Δωδώνης 3 Αυγούστου, Κατερίνη, Αρχαίο Θέατρο Δίου 6 Αυγούστου, Καβάλα, Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων 18 Αυγούστου, Θέατρο Ηλιδας 20 και 21 Αυγούστου, Πάτρα, Ρωμαϊκό Ωδείο 25 Αυγούστου, Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής» 29 και 30 Αυγούστου, Θεσσαλονίκη, Θέατρο Δάσους 2 Σεπτεμβρίου, Παλαιό Ελαιουργείο, Παραλία Ελευσίνας 10 Σεπτεμβρίου, Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη» 16-30 Σεπτεμβρίου, Κύπρος Συντελεστές Μετάφραση: Δημήτρης Μαρωνίτης Σκηνοθεσία: Στάθης Λιβαθινός Σκηνικά-Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου Μουσική: Χαράλαμπος Γωγιός Κίνηση: Πολίν Ουγκέ Βοηθός σκηνοθέτη: Λίλλυ Μελεμέ Διανομή (με αλφαβητική σειρά) Μπέτυ Αρβανίτη, Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Κώστας Καστανάς, Αντώνης Κατσαρής, Αναστασία-Ραφαέλα Κονίδη, Μαρία Κωνσταντά, Δημήτρης Λιγνάδης, Βασίλης Μαγουλιώτης, Νίκος Μπουσδούκος, Αστέρης Πελτέκης, Μαρία Σκούντζου, Ευτυχία Σπυριδάκη, Λυδία Τζανουδάκη, Στέλα Φυρογένη, Αντωνία Χαραλάμπους, Γιάννης Χαρίσης Μουσικοί επί σκηνής Κλαρινέτο: Αλέξανδρος Μιχαηλίδης/Κώστας Τζέκος Κόρνο: Γιάννης Γούναρης/Μάνος Βεντούρας Τρομπόνι: Γιάννης Καϊκης/Σπύρος Βέργης
 
Κυριακή, 17 Ιούλιος 2016 18:49
  της Λαμπριάνας Κυριακού Είναι πιο ωφέλιμο   κάποιες φορές,   να ψυχολογήσεις μια παράσταση παρά να της κάνεις  κριτική.
 
Δευτέρα, 04 Ιούλιος 2016 15:36
  της Λαμπριάνας Κυριακού Την απόλυτη  σύγχυση ζήσαμε στην Επίσημη Πρεμιέρα του έργου «Κόκο..μπλόκο» που πραγματοποιήθηκε στο Βεάκειο Θέατρο  την Κυριακή 3 Ιουλίου.
 
Πέμπτη, 23 Ιούνιος 2016 18:32
Της Δήμητρας Καραλή Σ΄ ένα από τα πιο θερμά βραδιά του Ιουνίου (21/6) πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης «Ένα εξοχικό παρακαλώ» με πρωταγωνιστές την Μαριάννα Τουμασάτου, τον Μάριο Αθανασίου την Μαρία Κορινθίου και την Χριστίνα Τσάφου.
 
Πέμπτη, 23 Ιούνιος 2016 10:29
γράφει η Γιώτα Δημητριάδη (φιλοξενούμενη κριτική από το texnes - plus) Η χαώδης σκηνή του χώρου Ε, της Πειραιώς 260 φωτίζεται μόνο από χαμηλές δάδες.
 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL