ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ...Video

ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ...mas

ΤΕΧΝΕΣ
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 15:33
Το τέλος ενός από τους διασημότερους λογίους του 18ου αιώνα σφραγίστηκε από τη δολοφονία του. Τον Ιούνιο του 1768 ο Γιόχαν-Γιόαχιμ Βίνκελμαν δολοφονείται με στιλέτο σε ταπεινό πανδοχείο της Τεργέστης.
 
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 15:19
Λαμπερά αστέρια του Χόλιγουντ θα κάνουν την εμφάνιση τους στη σκηνή του Beverly Hilton Hotel της Καλιφόρνια στην 75η ετήσια τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών στις 7 Ιανουαρίου, όπως αναφέρει το People. 
 
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 13:23
της Λαμπριάνας Κυριακού Ξεπερνώντας τα  μικρά τεχνικά προβλήματα που μετέφεραν την πρεμιέρα τους μια βδομάδα μετά την προγραμματισμένη, οι τρεις κυρίες του ελληνικού πενταγράμμου, Μαρινέλλα, Βιτάλη, Γλυκερία, φόρεσαν τα καλά τους και  γιόρτασαν τα Χριστούγεννα μαζί με ένα κατάμεστο από κόσμο Γκάζι live.
 
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 09:28
Η εκδίκηση, οργή, βία: Οι πολυάριθμες αρχές της ευρωπαϊκής λογοτεχνίας είναι γνωστές στον Ιλιάδα. Το μνημειώδες αυτό έργο του Ομήρου για την κατοχή της Τροίας μεταφράστηκε και πάλι στα γερμανικά.
 
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 07:56
ΑντικατοπτρισμοίΚατερίνα Αγγελάκη Ρουκ - Γιώργος ΔουατζήςΣελίδες: 60, Σχήμα: 13 X 20,5Τιμή: 8,48
 
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 06:41
O Randy Schneider θεωρεί τον εαυτό του έναν επαγγελματία Santa Claus από το 1999, όταν βρέθηκε σε ένα κατάστημα παιχνιδιών για να αγοράσει άνετες μπλούζες και ένα πλούσιο κορμό για να υποκριθεί ο ίδιος. Σήμερα ο 66χρονος Schneider φοράει την δική του, πραγματική, λευκή κορφή συνεχίζοντας να υπερασπίζεται το μυστήριο.
 
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 06:24
Μόλις το παρελθόν το Σεπτέμβριο έγινε ευρέως γνωστό ότι οι τελευταίοι δεκαετίες μαθαίνουν στην τρίτη τάξη της γυμνασίου οι Σέρβοι μαθητές για τους γείτονές τους στην Αλβανία, τη Βοσνία και το Μαυροβούνιο.
 
Παρασκευή, 29 Δεκέμβριος 2017 00:17
Η αξεπέραστη, κλασική, πολυβραβευμένη μουσική του Andrew Lloyd Webber και του Tim Rice, σταθμός στην ιστορία της θεατρικής παγκοσμίως, έρχεται στο Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛΗ  στις 8 Φεβρουαρίου του 2018!
 
Πέμπτη, 28 Δεκέμβριος 2017 23:59
«Το Ελευθέριο Ζεύγος» είναι ένα ελεύθερο διάταγμα του Γιώργου Κοντοπόδη από το έργο του Ντάριου Φο - Φράνκα Ράμε σε σκηνοθεσία του Αλεξάνδρου Λιακόπουλου που παίζεται Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21:30 και Κυριακή στις 18:30 σε μια κατευθυντική υποτροπική αναβάθμιση, με πολλές καινοτομίες, συμμετοχές θεατών και μουσικές παρεμβάσεις.
 
Πέμπτη, 28 Δεκέμβριος 2017 23:51
  Μετά τις δύο εμφανίσεις που έληξε στο παρελθόν στο Ηρώδειο η αγαπημένη ορχήστρα του ελληνικού κοινού έρχεται στην Μεγάλο Μουσικό Θεσσαλονίκη για 3 μοναδικές εμφανίσεις στις 5 και 6 Ιανουαρίου 2018.
 
Πέμπτη, 28 Δεκέμβριος 2017 23:43
Μετά την μεγάλη επιτυχία των δύο προηγούμενων εμφανίσεων, οι αγαπητέ παραμυθούδες επανέρχονται !!! Για μια τελευταία παράσταση στις 30 Δεκεμβρίου στο Half Note.
 
Πέμπτη, 28 Δεκέμβριος 2017 23:36
Τα πρώτα μηνύματα του 2018 στην Μεγάλη Μουσική μεταφέρουν σε μια ονειρική διαδρομή στην αυτοκρατορική Βιέννη! Οι μουσικοί της Καμεράτας, το λαμπρό αθηναϊκό σύνολο με τη διεθνή ακτινοβολία, με επικεφαλής τον υποψήφιο για το Grammy Γιώργο Πέτρο, γιορτάζουν τη νέα χρονιά, την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου στις 8:30 το βράδυ στο αίθουσα Χρήστου Λαμπράκη.
 
Πέμπτη, 28 Δεκέμβριος 2017 18:17
Με αφορμή την πρεμιέρα της παράστασης «Μήδεια, μηδέν στο κόκκινο» που θα πραγματοποιηθεί στις 17 Ιανουαρίου στο Θέατρο Φούρνος, φιλοξενούμε στο aVec news.gr την σκηνοθέτη αλλά και  συγγραφέα του έργου Σοφία Διονυσόπουλο. Το  πρώτο θεατρικό έργο της είναι η «Νυχτωδία», από τις εκδόσεις Άγρα. Εργο το οποίο  απέσπασε το 1999 το κρατικό βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου θεατρικού συγγραφέα. Εκτός από τη «Νυχτωδία» έχει γράψει μέχρι στιγμής τα εξής θεατρικά έργα: «Νεροπομπή, (εκδόσεις Νεφέλη 2001)», Ιφιγένεια της Ευριπίδου (εκδόσεις Νεφέλη, 2010) και Μήδεια∙ μηδέν στο κόκκινο, (εκδόσεις Sestina, 2016». Σε συνεργασία με τη Μαρίνα Μέντζου έχει γράψει τα παρακάτω: «Ο μονόκερως του πόθου» και «Ροδώνες και πέρλες». Έχει σκηνοθετήσει όλα τα παραπάνω, καθώς και μια συρραφή κειμένων βασισμένη στο έργο της Μαρίνας Μέντζου «Επιμονή», που φέρει τον τίτλο “Evadam”, το συλλογικό έργο «Ρωτάω γιατί;» γραμμένο από ηθοποιούς, αλλά και, υπό μορφή αναλογίου, στο Εθνικό Θέατρο, το έργο της Χρύσας Σπηλιώτη «Το μάτι της τίγρης». «Μήδεια∙ μηδέν στο κόκκινο» είναι το νέο σας έργο, κυρία Διονυσοπούλου που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Sestina. Έργο εμπνευσμένο από τον μύθο του Ευριπίδη; Δηλαδή ποιο είναι αυτό το χαρακτηριστικό που σας ενέπνευσε; Η «Μήδεια∙ μηδέν στο κόκκινο» είναι εμπνευσμένη από ένα συνδυασμό μύθων που προϋπήρχαν του Ευριπίδη και όχι από τον ίδιο τον Ευριπίδη. Ο Ευριπίδης αντίθετα είναι ο πρώτος που υποστηρίζει ότι η Μήδεια δολοφόνησε τα παιδιά της. Σε όλες τις προηγούμενες εκδοχές τα παιδιά τα σκότωναν οι Κορίνθιοι με λιθοβολισμό. Υπήρχε επίσης και μία εκδοχή, όπου η Μήδεια, για να τα σώσει, τα θυσίασε στην Ήρα. Έκανε όμως κάποιο λάθος στα μαγικά και πέθαναν χωρίς να μπορούν να αναστηθούν. Διότι τα παιδιά  που θυσιάζονταν στην Ήρα μπορούσαν να κερδίσουν την αθανασία. Έτσι λοιπόν στη δική μου Μήδεια δεν πρόκειται για φόνο αλλά για θυσία που σώζει και χαρίζει την αιωνιότητα. Η Ήρα εδώ θα τα αναστήσει και αυτό είναι γνωστό εκ των προτέρων στη Μήδεια γι’ αυτό και επιλέγει αυτή την ενέργεια. Είναι μονόδρομος, αλλιώς  θα τα λιθοβολήσουν. Η Μήδεια είναι μια μυθική γυναίκα  που έχει ταυτιστεί με την παιδοκτονία, αλλά και με την προδοσία του έρωτα.  Η δική σας «Μήδεια» τι πραγματεύεται; Η δική μου Μήδεια είναι ένα αρχετυπικό πλάσμα, που γνωρίζει εκ των προτέρων τι θα του συμβεί. Και αυτό την κάνει τραγική. Είναι η Μάγισσα (όπου μάγισσα σημαίνει φύση, ορμέμφυτο, αρχή και τέλος του κόσμου, ένα μικρό σημείο στο σύμπαν που κάνει τη μεγάλη έκρηξη, αλλά και ένας ήλιος που παγώνει). Είναι όλα εκείνα από τα οποία απομακρυνόμαστε μέχρι να έρθει η δική μας ώρα να παγώσουμε. Από την άλλη, είναι η γυναίκα που δέχεται διαρκείς υποβιβασμούς. Από βασίλισσα γίνεται ξένη, ως ξένη γίνεται ανεπιθύμητη, από ερωμένη γίνεται μη ποθητή και καταλήγει εξόριστη. Οι δύο αυτές όψεις της Μήδειας συνομιλούν και συγκρούονται μεταξύ τους, με τη μία, τη μάγισσα, να προλέγει το μέλλον και την άλλη να βιώνει το παρόν. Ως προς το ζήτημα της προδοσίας, από τη μία υπάρχει φυσικά το ερωτικό κομμάτι, από την άλλη όμως υπάρχει επίσης η πολιτική διάσταση αλλά –και αυτό είναι το σημαντικότερο– η προδοσία του αστικού κόσμου απέναντι στις παλιές θεότητες, στη φύση και στους πολιτισμούς που δεν καταλαβαίνει. Με δυο λόγια το ανθρώπινο θράσος. Γνωρίζω ότι δίνετε  μεγάλη σημασία στο κείμενο. Σε αυτό το έργο το κείμενο είναι γραμμένο σε στίχο. Για παράδειγμα; Όλα μου τα θεατρικά είναι γραμμένα σε στίχο. Σ’ αυτό έχει παίξει ρόλο η σχέση μου με το κλασικό τραγούδι. Στα κείμενα με ενδιαφέρει η ποίηση και η μουσική, πράγματα άλλωστε ταυτόσημα στην πηγή τους. Θα σας παραθέσω ένα απόσπασμα το οποίο θεωρώ ότι εκφράζει και τη φύση της συγκεκριμένης Μήδειας: Το ’ βλεπα εγώ η μάγισσα το μέλλον μου να τρέχει Να ’ρχεται καταπάνω μου λαμπρό και ζοφερό Μα η ψυχή μου αψήφησε τον κάθε οιωνό. Έρωτας είναι η Μήδεια, πάθος σφοδρό και Λόγος Λόγος που δημιούργησε τον πόθο των θεών Λέξη που μένει ανείπωτη, γέννα φριχτή και τρόμος Αρχή των πάντων χρυσαφιά και τέλος πορφυρό. Πόσο επίκαιρο μπορεί να είναι αυτό το έργο στις μέρες μας; Όσο και ο έρωτας, η πολιτική, η οικολογική καταστροφή, ο μικροαστισμός, η φιλοχρηματία και η ξενοφοβία. Η εκδίκηση μπορεί να φέρει την κάθαρση; Νομίζω ότι, αν είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας, ναι. Απλώς είναι καλό να έρχεται από μόνη της. Να μη φθειρόμαστε επιδιώκοντάς τη. Στην περίπτωση της Μήδειάς μου η εκδίκηση έχει μια ιδιαιτερότητα. Θυσιάζει τα παιδιά γνωρίζοντας ότι θα κερδίσουν την αθανασία και αφήνοντας τον Ιάσονα να πιστεύει ότι είναι νεκρά. Δεν σταματάει όμως εδώ. Πριν προχωρήσει στη θυσία, βγάζει τη μήτρα της για να μην ξαναγεννήσει. Μ’ αυτόν τον τρόπο αυτοτιμωρείται και ζει την απώλεια δύο φορές. Από 17 Ιανουαρίου 2018, θα ανέβει στο Θέατρο Φούρνος σε σκηνοθεσία δική σας. Υπό ποια μορφή θα γίνει αυτή η μετάβαση; Η «Μήδεια∙ μηδέν στο κόκκινο» είναι η ένατη παράσταση που σκηνοθετώ. Κάθε φορά η ίδια πρόκληση και η ίδια αδρεναλίνη. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τους δύο αλληλοσυγκρουόμενους χαρακτήρες, οι οποίοι κατά στιγμές συγχωνεύονται, τους ενσαρκώνει μία ηθοποιός. Πρόκειται για δύο φωνές σε ένα σώμα χωρισμένο στο εγκεφαλικό-μαγικό-βασιλικό κομμάτι του και στο καθαρά σωματικό-ανθρώπινο-γυναικείο. Ο διαχωρισμός αυτός υποστηρίζεται και εικαστικά από το κοστούμι (κίτρινο για την πρώτη και κόκκινο για τη δεύτερη, με το μαύρο ως κοινό τους στοιχείο). Ποια τα χαρακτηριστικά της παράστασης; Διάβασα ότι στρέφεται σε ανατολίτικες τεχνικές; Δηλαδή; Η Μήδεια είναι η Ανατολή. Είναι η εγγονή του Ήλιου, που αυτός ο κόσμος κατάφερε να την εξοστρακίσει. Είναι η Κολχίδα, είναι η Καππαδοκία, η Αίγυπτος, ακόμη και η χώρα του Ανατέλλοντος ηλίου. Γιατί αυτοί οι πολιτισμοί είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Σε καμία περίπτωση η Μήδεια δεν είναι, για παράδειγμα, φιορδ στη Νορβηγία. Εξ ου και η κινησιολογία της είναι εμπνευσμένη από στοιχεία της Ανατολής. Όχι ακριβώς από τεχνικές, αλλά από τον απόηχό τους. Όσο για τα χαρακτηριστικά της παράστασης γενικότερα, πρόκειται για ένα θέατρο σωματικό όπου αυτό βγαίνει και στο λόγο. Η φωνή παίζει σαν όργανο με τη μουσικότητα του κειμένου, το κοστούμι υποδεικνύει κινήσεις και εικόνες. Θα υπάρχει ζωντανή μουσική επί σκηνής; Όχι. Σε καμιά σκηνοθεσία μου δεν είχα ζωντανή μουσική. Είναι κάτι που, αν δεν εντάσσεται στη δράση, νιώθω ότι αποσπά την προσοχή. Η μουσική είναι πιο μαγική όταν είναι αόρατη. Στην παράσταση κατέχει σημαντικό ρόλο, λειτουργεί άλλοτε υπαινικτικά, άλλοτε αντιστικτικά, άλλοτε σαν κατάσταση που προϋπάρχει, σαν ένας αέρας που φέρει μαζί της, άλλοτε παραινετικά. Πότε θα παίζεται; Θα παίζεται από 17 Ιανουαρίου μέχρι 16 Φεβρουαρίου κάθε Τετάρτη και Παρασκευή στο Θέατρο Φούρνος. Με ποιους συνεργάζεστε; Με τη Δέσποινα Σαραφείδου στον διπλό ρόλο της Μήδειας, το Alexander Collections στο κοστούμι, τη Μαρίνα Μέντζου στη μουσική επιμέλεια και τον σταθερό συνεργάτη μου στο σχεδιασμό φωτισμών, Παναγιώτη Μανούση.
 
Τετάρτη, 27 Δεκέμβριος 2017 08:04
Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ''Στίξις'' το συλλογικό έργο Τάσος Λειβαδίτης - Ο Ποιητής, το έργο, η ζωή του, σε επιμέλεια Γιώργου Δουατζή. Είναι ένα βιβλίο-αφιέρωμα για τα τριάντα χρόνια από το θάνατο του Τάσου Λειβαδίτη.
 
Τετάρτη, 27 Δεκέμβριος 2017 07:55
To ATHENS MUSIC FESTIVAL κατόρθωσε να γίνει το "σημείο συνάντησης" κορυφαίων ονομάτων της παγκόσμιας μουσικής σκηνής με την αφρόκρεμα των Ελλήνων καλλιτεχνών  31 /12  5/1 /2018.
 
Κυριακή, 24 Δεκέμβριος 2017 14:17
Το aVecnews.gr εξασφάλισε για τους αναγνώστες του από (5) Διπλές προσκλήσεις για την παράσταση "Μαυροπούλι" που παίζεται στο Θέατρο Άλμα σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη.
 
Παρασκευή, 22 Δεκέμβριος 2017 08:43
Το aVecnews.gr εξασφάλισε για τους αναγνώστες του, από (5) ΔΙΠΛΕΣ προσκλήσεις, για τις δυο πρώτες βραδιές του Μανώλη Λιδάκη, στην Σφίγγα. Για το Σάββατο 23/12 και (5) ΔΙΠΛΕΣ για την Κυριακή (παραμονή Χριστουγέννων) 24/12.
 
Πέμπτη, 21 Δεκέμβριος 2017 09:30
Στον δήμο Αθηναίων περνά για τα επόμενα χρόνια το ιστορικό θέατρο Ολύμπια, το κτίριο της οδού Ακαδημίας που επί σχεδόν έξι δεκαετίες στέγαζε την Εθνική Λυρική Σκηνή.