Η κατάρευση των διαφημιστικών εταιρειών / Πόλεμος για τις καρέκλες της ΕΡΤ

dimosiografos
Facebook
Twitter
LinkedIn

Νέα από τον κόσμο των media…

Θόρυβος για ένα θέμα που μεταδόθηκε μέσω “Βήματος” για ένα θέμα που μεταδόθηκε

Κι όμως η είδηση για την απόφαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Ν. Δένδια, περί της διάθεσης όλης της αστυνομικής δύναμης στην υπηρεσία των πολιτών, μεταδόθηκε από τη ΝΕΤ.Σε αντίθεση με όσα διοχετεύονται στις εφημερίδες και το Internet η είδηση μεταδόθηκε …σε ζωντανή σύνδεση με τις δηλώσεις του υπουργού στο μεσημεριανό δελτίο της ΝΕΤ κι ακολούθησε το σχετικό ρεπορτάζ του οικονομικού συντάκτη.

Το σχετικό υλικό σε μορφή DVD μαζί με την επιστολή του διευθυντή ειδήσεων της ΝΕΤ, Γιώργου Κογιάννη, θα σταλεί σε μορφή απάντησης στο “Βήμα” και το διευθυντή της εφημερίδας, Αντώνη Καρακούση, καθώς στο “Βηματοδότη” διοχετεύτηκαν οι σχετικές πληροφορίες.

Το θέμα στη συνέχεια δεν μεταδόθηκε κατά τη διάρκεια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων αφού ήταν σε εξέλιξη η διαβούλευση των 3 πολιτικών αρχηγών, ενώ το δελτίο δεν θα μπορούσε να επιμηκυνθεί περισσότερο αφού ακολουθούσε η εκπομπή των Ολυμπιακών Αγώνων με ρήτρα για την ώρα έναρξης.

Πίσω από όλη την ιστορία είναι η πίεση που ασκεί η σημερινή κυβέρνηση για την υποβολή παραίτησης από το Γ. Κογιάννη και την αντικατάστασή του από τον επικεφαλής του πολιτικού ρεπορτάζ Στράτου Μπαλή, με τις σχετικές διοχετεύσεις περί “ανεπάρκειας”. Η πολιτική ηγεσία έπεισε και το Νίκο Σίμο, ο οποίος είναι δίκαιος και έντιμος σε αυτά τα ζητήματα, ενώ ξεγελάστηκε και ο μηχανισμός του “Βήματος¨

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/?p=21458#more-21458

Πόλεμος για τις καρέκλες της ΕΡΤ

Δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει η κατανομή των θέσεων στο ΔΣ της ΕΡΤ. Το ΠΑΣΟΚ επιμένει πάρα πολύ στον έλεγχο της προεδρίας της κρατικής ραδιοτηλεόρασης και προσωρινά μάλλον θα κερδίσει τη μάχη τοποθετώντας εκεί τον καθηγητή Νίκο Τέλλη, χωρίς να υπάρχουν επιπτώσεις στη σύνθεση του ΔΣ της εταιρείας. Η εικόνα της σύγκρουσης για τις θέσεις, όταν δεν έχει οριστεί το πολιτικό πλαίσιο λειτουργίας της ΕΡΤ, δεν είναι και η καλύτερη, αλλά δεν είναι και κάτι που προκαλεί έκπληξη.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Μια γκάφα και τρείς άνθρωποι…

Τρεις άνθρωποι ήταν στο βαν όταν χάθηκε η επιτυχία του Ηλιάδη στο τζούντο. Οι δημοσιογράφοι, Άρης Χατζηγεωργίου, ο Βαγγέλης Ιωάννου και ο σκηνοθέτης της βάρδιας. Φταίει μόνο ένας, όπως εμφανίζεται στο Internet να είναι η “βολική λύση”;

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Υπουργοί-αρχισυντάκτες!

Είναι δυνατόν οι υπουργοί, την ώρα που καταρρέει η χώρα, να υποδύονται τους αρχισυντάκτες της ΕΡΤ; Ή ακολουθούν το δρόμο που χάραξε ο Θόδωρος Πάγκαλος;

Υ. Γ. Αυτά για να μην υπάρχουν αυταπάτες πως η ΕΡΤ είναι ανεξάρτητη κλπ, κλπ…

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Αυξάνονται οι εταιρείες του άρθρου 99

Ρεπορτάζ: Στεφανία Σούκη
souki@kerdos.gr

Αυξάνονται και πληθύνονται, ως αναμενόμενο, οι αιτήσεις για τις διαδικασίες εξυγίανσης που περιλαμβάνουν και το περίφημο άρθρο 99 με συνολικά 86 εταιρείες να έχουν καταθέσει αίτηση στο Πρωτοδικείο Αθηνών εντός του πρώτου εξαμήνου του 2012, όταν ο αντίστοιχος αριθμός πέρυσι έφθανε τις 72.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι αιτήσεις προέρχονται πλέον από όλους τους κλάδους, με την ένδυση, τη διαφήμιση αλλά και τον κλάδο ιατρικών ειδών να έχουν τις περισσότερες… συμμετοχές, όπως και ο κλάδος των κατασκευών και ακινήτων, ο οποίος, με βάση και την τελευταία μελέτη της Εθνικής Τράπεζας για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, θεωρείται ότι έχει πληγεί περισσότερο σε σχέση με τους υπόλοιπους. Επιπλέον, αρκετές εταιρείες των οποίων οι αιτήσεις είχαν απορριφθεί ή είχαν δρομολογηθεί πριν την αλλαγή του νόμου περί συνδιαλλαγής, τον Σεπτέμβριο του 2011, επανήλθαν με νέες αιτήσεις. Επισημαίνεται ότι, για το σύνολο του 2011 ο αντίστοιχος αριθμός των αιτήσεων ήταν στις 101, όταν το 2010 οι αιτήσεις για το άρθρο 99 που είχαν κατατεθεί στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών ήταν συνολικά 124 και το 2009, ακόμη χαμηλότερα, στις 95 αιτήσεις.

Ενδιαφέρον επίσης είναι και το γεγονός ότι σύμφωνα με νομικούς κύκλους τελικά το πολυσυζητημένο άρθρο και οι προβλεπόμενες διαδικασίες εξυγίανσης εξασφαλίζουν ελάχιστες από τις εταιρείες που τελικά επιτυγχάνουν να ενταχθούν, ενώ πλέον είναι αρκετές και οι αιτήσεις που απορρίπτονται: Νομικοί υποστηρίζουν ότι από τις εταιρίες που έχουν ενταχθεί στις σχετικές διαδικασίες δεν καταφέρνουν να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία τους και ένα ποσοστό μόλις κοντά στο 5% επιτυγχάνει την ανάκαμψη.

ΟΙ ΕΙΣΗΓΜΕΝΕΣ

Στο πρώτο εξάμηνο του 2012 από τις εισηγμένες, τη μοναδική, νέα αίτηση για το άρθρο 99 κατέθεσε η εταιρεία Alsinco, η οποία λειτουργεί τη γνωστή αλυσίδα υποδημάτων Shooz. Η εταιρεία, η οποία είναι σε αναμονή της απόφασης για την ένταξή της στις σχετικές διαδικασίες, βρίσκεται σε αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή (σσ. κάτι το οποίο ωστόσο είναι δύσκολο να επιτευχθεί στους σημερινούς… χαλεπούς καιρούς), την ίδια στιγμή που η διοίκηση επικεντρώνει τις προσπάθειές της στην περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους και την ενίσχυση του κλάδου της λιανικής. Η διοίκηση, μέσω του διευθύνοντος συμβούλου κ. Γ. Αβραμίδη, ανέφερε στην πρόσφατη γενική συνέλευση της εταιρείας την περασμένη εβδομάδα ότι η αλυσίδα Shooz αφενός έχει μειώσει τις τιμές κατά 25% – 30% σε σχέση με πέρυσι, αφετέρου έχει ξεκινήσει και τη λειτουργία του e-shop για την ενίσχυση των πωλήσεων μέσω ίντερνετ.

Στη λίστα του α’ εξαμήνου περιλαμβάνεται και η Α.Γ. Πετζετάκις και μάλιστα με πρόσφατη ημερομηνία αίτησης στις 12/6. Η εταιρεία είχε υποβάλει πέρυσι αίτηση για το άρθρο 99, την οποία ωστόσο πριν από ένα τετράμηνο, στις αρχές Φεβρουαρίου του 2012, απέσυρε (δεδομένου ότι η εταιρεία συνέχιζε τότε τις διαπραγματεύσεις με τους πιστωτές της και είχε ήδη ζητήσει μία πρώτη αναβολή). Η νέα ημερομηνία δικασίμου, κατόπιν της νέας αίτησης για τις διαδικασίες εξυγίανσης, είναι στις 14 Νοεμβρίου 2012.

Αίτηση υπαγωγής σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης εν λειτουργία έχει υποβάλει η Νεοχημική, η οποία μάλιστα εκδικάστηκε στις αρχές Ιουνίου από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών και αναμένεται η σχετική απόφαση. Η Νεοχημική κατέθεσε αίτηση για την υπαγωγή της στο άρθρο 106 ια’ του Ν. 3588/2007, ώστε να ενταχθεί σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης εν λειτουργία, λόγω «των ανυπέρβλητων δυσκολιών που αντιμετωπίζει ως προς την συνέχιση της λειτουργίας της και του ενδιαφέροντος που υπάρχει από Γερμανούς επενδυτές για την απόκτηση στοιχείων του ενεργητικού της», σύμφωνα τουλάχιστον με όσα επικαλείται η διοίκηση.

Οι κλάδοι με αρνητική πορεία

Από τους «πρωταγωνιστές» ως προς την αρνητική τους πορεία κατά τη διάρκεια της κρίσης είναι ο κλάδος της ένδυσης, ο οποίος, ως αναμενόμενο, έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα – το 2011 μάλιστα ήταν η χειρότερη χρονιά για τον κλάδο. Σύμφωνα μάλιστα με την τελευταία μελέτη της Icap για τις αλυσίδες καταστημάτων έτομων ενδυμάτων, ο κλάδος κατέγραψε το 2011 τις χειρότερες επιδόσεις κατά τη διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας, με πολλά «λουκέτα» και απολύσεις, πορεία η οποία αναμένεται να συνεχισθεί και κατά το τρέχον έτος.

Στο πλαίσιο αυτό, ο γνωστός όμιλος κυρίως νεανικής ένδυσης Υzatis, ο οποίος ήταν από τους πρώτους του κλάδου (από το 2010) που είχε κάνει αίτηση για το άρθρο 99, ζητεί τώρα από το Πρωτοδικείο την επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης. Με τον ίδιο όμιλο συνδέεται και η Golden Agent, η οποία επίσης έχει κάνει αίτηση επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης. Σημειωτέον ότι η Yzatis έχει μακρά – 30ετή – ιστορία στον κλάδο (από το 1983), έχοντας αναπτύξει ένα δίκτυο που ξεπέρασε στις καλές ημέρες τα 100 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Αντίστοιχα και στην αίτηση άμεσης επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης της πολύ γνωστής εταιρείας Γλου, με απόφασή του το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών επικύρωσε τη συμφωνία εξυγίανσης που συνήφθη με την εκ του νόμου προβλεπόμενη πλειονότητα των πιστωτών.

Από τον κλάδο της ένδυσης προέρχονται επίσης οι εταιρείες Fashion Distribution, Ginestra και Concept (η οποία διαχειρίζεται το brand της Artisti Italiani), ενώ η πιο «ηχηρή» αίτηση για τη διαδικασία του άρθρου 99 από τον συγκεκριμένο κλάδο προήλθε στο πρώτο εξάμηνο από τη γνωστή αλυσίδα Carouzos, η οποία έχει λάβει δικάσιμη για τις 21 Νοεμβρίου. Η αίτηση κατατέθηκε τον Ιούνιο με τη διοίκηση του ομίλου να αιτιολογεί την απόφασή της αυτή λόγω της αποτυχίας του στόχου εξυγίανσης των χρηματοοικονομικών της. Κι αυτά έστω κι αν την τελευταία τριετία ο όμιλος μείωσε τα αποθέματά του από τα 30 εκατ. ευρώ στα 3 εκατ. ευρώ, περιόρισε τις λειτουργικές του δαπάνες σε ποσοστό άνω του 50%, αύξησε το μικτό περιθώριο κέρδους από το 17% στο 37% και διέκοψε τη λειτουργία 10 μη αποδοτικών καταστημάτων σε μικρότερες περιοχές, όπως αυτές του Ψυχικού και της Κρήτης…

Από τον κλάδο της παιδικής ένδυσης (η οποία και αυτή έχει πληγεί λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος με στροφή των ελληνικών οικογενειών σε πιο φθηνές λύσεις), προέρχεται η πολύ γνωστή αλυσίδα Alouette, η οποία μάλιστα ακολούθησε ένα ευρύ πρόγραμμα επέκτασης τα προηγούμενα χρόνια έχοντας αναπτύξει και τα καταστήματα Alouette Planet που συγκεντρώνουν μεγάλη γκάμα των προϊόντων της εταιρείας. Η εταιρεία κατέγραψε το 2011 τις μεγάλες ζημιές που έφθασαν τα 6,4 εκατ. ευρώ, είχε κάνει αίτηση, η οποία απορρίφθηκε και στη συνέχεια επανήλθε.

Στον κλάδο της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων, από τις πρώτες που υπέβαλαν αίτηση για τις διαδικασίες εξυγίανσης ήταν η Ashley & Holmes, ενώ η πιο πρόσφατη προέρχεται από μία από τις πλέον γνωστές εταιρείες δημοσίων σχέσεων, τη Civitas. Η εταιρεία, η οποία είχε κατά καιρούς στο χαρτοφυλάκιό της μερικά από τα πιο δυνατά ονόματα του εγχώριου επιχειρείν (και όχι μόνο), αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα προβλήματα ρευστότητας (δεν είναι βέβαια και η …μόνη), ενώ είχε το 2011 σημαντική μείωση στα μεγέθη της, εμφανίζοντας και ζημιές. Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε για το παρελθόν έτος κύκλο εργασιών στα 2,76 εκατ. ευρώ από 3,83 εκατ. ευρώ το 2010 (ήτοι μείωση της τάξεως του 28%) και ζημιές προ φόρων ύψους 208 χιλ. ευρώ. Σημειώνεται ότι το 2010 η εταιρεία είχε σημειώσει κέρδη ύψους 204 χιλ. ευρώ. Επίσης από τις πιο γνωστές εταιρείες του κλάδου είναι και η Καραμέλλα, η οποία υπέβαλε τη σχετική αίτηση στα μέσα του πρώτου εξαμήνου.

Αρκετές επίσης… συμμετοχές ως προς τις αιτήσεις για τις διαδικασίες εξυγίανσης έχει και ο κλάδος των κατασκευών/ακινήτων αλλά και κλάδοι που συνδέονται γενικότερα με την οικοδομή και την κατοικία, είτε πρόκειται για μεταλλικές κατασκευές είτε για ηλεκτρικά είδη είτε ακόμη και για έπιπλα: Ενα από τα πιο παραδοσιακά και παλιά ονόματα στον χώρο του επίπλου, η εταιρεία Σιλβεστρίδης υπέβαλε αίτηση για τις διαδικασίες εξυγίανσης λόγω της κάθετης πτώσης των πωλήσεων στον κλάδο. Οι ρίζες της εταιρείας βρίσκονται στη 10ετία του ’30, αλλά οι στόχοι και η πολιτική που θα ακολουθούσε η εταιρεία τα επόμενα χρόνια, καθορίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ’60. Η εταιρεία από το 1977 είχε κατασκευάσει το ιδιόκτητο εργοστάσιο στο 13o χλμ. της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, το οποίο άρχισε να λειτουργεί το 1979 και αποτέλεσε πρότυπη μονάδα καθετοποιημένης παραγωγής πολυτελών επίπλων για το σπίτι, καθώς και για επαγγελματικούς χώρους (ARCA contract)…

Πηγή: http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1778573&nt=103

Η κατάρρευση των διαφημιστικών εταιρειών και η αναγέννηση μέσα από τις στάχτες τους…

Στον κλάδο της επικοινωνίας δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Το αποδεικνύουν οι εξελίξεις στις διαφημιστικές εταιρείες. Ενάμιση χρόνο τώρα βάζουν λουκέτο, πτωχεύουν, καταρρέουν διάφορες πολύ γνωστές εταιρείες και δεν ανοίγει ρουθούνι.

Η Leo Burnett ήταν θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου. Έκλεισε αφήνοντας φέσια παντού. Λουκέτο και για την UpSet!, ίδια η πορεία για την Ashley. Τους χρωστούσε το δημόσιο εκατομμύρια, χρωστούσαν στα Μέσα εκατομμύρια. Μια σχέση που ποτέ δεν θίχτηκε. Τουναντίον.

Τώρα έρχεται η σειρά της Civitas, άλλη εταιρεία με μεγάλο παρελθόν στους κρατικούς λογαριασμούς, να μπεί στο άρθρο 99. Δηλαδή να παραμείνει “νεκροζώντανη” όπως τόσες άλλες. Είχε προηγηθεί η Karamella.

Σε αυτό το χορό πτωχεύσεων ενός κάποτε λαμπερού κλάδου που επιστέγασε τη φούσκα της φούσκας των media, σημασία δεν έχουν οι καταρρεύσεις αλλά οι ανατάσεις. Οι νέες εταιρείες που δημιουργούν οι διαφημιστές από τις στάχτες των παλιών τους εταιρειών. Οι νέες συμμαχίες σε νέους τίτλους. Έτσι κι αλλιώς σε αυτό το χώρο της “τέχνης του ψέματος” κανείς δεν διαμαρτύρεται. Κλείνει το τεφτέρι και μετακινείται σε άλλον πελάτη. Χωρίς ελικόπτερο στην αυλή του αυτή τη φορά…

Διαφωτιστικό επ’ αυτών των εξελίξεων ένα παλαιότερο άρθρο της Κατερίνας Πολυμερίδου στο περιοδικό Marketink week (h ttp://www.marketingweek.gr/) για το “Νέο χάρτη επικοινωνίας στην Ελλάδα”. Αξίζει τον κόπο να διαβαστεί.

Για τις σημαντικές αλλαγές της 2ετίας της κρίσης επισημαίνει:

«Πόλεμος» πατήρ πάντων…

Είναι αυτονόητο ότι δεν ασπαζόμαστε την αξία του πολέμου, σε καμιά μορφή και σε καμιά περίπτωση. Είναι όμως γεγονός ότι, όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, τότε οι δημιουργικές δυνάμεις κινητοποιούνται εντονότερα. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι από την αρχή της κρίσης το ρητό που έχει κυριαρχήσει –όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς– είναι το γνωστό «κάθε κρίση κρύβει μέσα της μια ευκαιρία».

Εκτός από μεγάλα προβλήματα, η κρίση δημιούργησε και το έδαφος για νέες επιχειρηματικές κινήσεις και την τελευταία διετία ο χάρτης των ελληνικών εταιρειών επικοινωνίας έχει μπει εμφανώς σε φάση ανακατάταξης. Ως επί το πλείστον, τα νέα σχήματα που δημιουργούνται υιοθετούν μία περισσότερο ευέλικτη μορφή, επενδύοντας κυρίως στην εξειδίκευση και στις νέες τεχνολογίες.

Επίσημα στοιχεία για το πόσες και ποιες εταιρείες έκλεισαν το διάστημα 2009-2011 και πόσες καινούργιες δημιουργήθηκαν δεν υπάρχουν. Σε πολλές περιπτώσεις, η παύση λειτουργίας μιας εταιρείας περνά κάτω από τα «ραντάρ» της επικαιρότητας, καθώς μπορεί για αρκετό διάστημα να τελεί υπό ένα μεταβατικό καθεστώς. Σε κάθε περίπτωση, εδώ καταγράφουμε συνολικά όσα είδαν το φως της δημοσιότητας στις σελίδες του DailyFax την τελευταία διετία, αποτυπώνοντας έτσι το νέο πρόσωπο του χάρτη της επικοινωνίας στην Ελλάδα.

Οι σημαντικότερες εξελίξεις

Υπό το βάρος της υπόθεσης Alter, που απείλησε να πάρει μαζί της ένα μεγάλο μέρος της διαφημιστικής αγοράς, η πλέον «εκκωφαντική» πτώχευση διαφημιστικής εταιρείας ήταν αυτή της Leo Burnett. Η ιστορική εταιρεία που ίδρυσε ο Μαρσέλ Γιοέλ το 1982 κατέθεσε αίτηση για το άρθρο 99 και από κει και πέρα ξεκίνησε ένας κύκλος αντεγκλήσεων και αλληλοκατηγοριών μεταξύ του διεθνούς δικτύου της Publicis και των επικεφαλής της ελληνικής εταιρείας.

Άλλες γνωστές εταιρείες της διαφήμισης που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο «βγήκαν» από την ενεργό δράση είναι οι D’ Arcy, UpSet!, Ashley & Holmes, Mass, Dot. Αυτό όμως που ίσως έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον δεν είναι ποιοι έφυγαν, αλλά ποιοι ήρθαν. Οι σημαντικότερες αφίξεις στη διαφημιστική αγορά, ή τουλάχιστον αυτές που απασχόλησαν περισσότερο τη δημοσιότητα, ήταν της The Newtons Laboratory και της Soho Square.

Η The Newtons Laboratory δημιουργήθηκε από στελέχη της Leo Burnett, με τη συμμετοχή της πλειονότητας των δημιουργικών της Leo. Έχοντας τον χώρο του digital στο DNA του, το νέο agency ως βασικό διαφοροποιό στοιχείο του προέβαλε τη στενή συνεργασία μεταξύ ανθρώπων του δημιουργικού με αυτούς του digital. Χρέη Προέδρου ανέλαβε ο Στέλιος Ζωντός, Διευθύνων Σύμβουλος ο Ανδρέας Γρηγοριάδης και μέλος του Δ.Σ. ο Χρήστος Βαλταδώρος. Η εταιρεία στεγάσθηκε στα γραφεία της DDB στον Γέρακα, όπου νοικιάζει συγκεκριμένο χώρο, χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε μετοχική ή άλλη σχέση. Από την πρώτη στιγμή η The Newtons Laboratory έδειξε τις δυνατότητές της, αναλαμβάνοντας μεγάλους και σημαντικούς λογαριασμούς, όπως Wind, Media Markt, Johnnie Walker, Βερόπουλος, μπίρα Μύθος, ΟΠΑΠ κ.ά.

Το έτερο νέο σχήμα που έκανε την είσοδό του στη διαφημιστική αγορά και συζητήθηκε αρκετά, καθώς το δημιουργικό του προήλθε από την UpSet! η οποία μπήκε σε φάση παύσης λειτουργίας, ήταν η Soho Square. Η Soho Square εντάχθηκε στο δίκτυο του WPP και κύριος μέτοχος είναι η Ogilvy, ενώ με μικρό ποσοστό συμμετέχει και ο Γιώργος Σαλλιάρης Φασσέας, Executive Director του Ogilvy Group.

Ο ίδιος έχει αναλάβει επίσης καθήκοντα Προέδρου και CEO στη νεότευκτη εταιρεία. Επικεφαλής Δημιουργικού είναι η Γιόλα Γύφτουλα, προερχόμενη από την UpSet!, όπως και τα υπόλοιπα μέλη του δημιουργικού. Η Soho Square έχει ήδη ένα ευρύ roster πελατών, μεταξύ των οποίων οι Aegean Airlines, Seat, Neoset, La Senza, Accessorize, Κορρές, Feelgood Entertainment, Galerie de Beaute, MTV, Public, Κάμπος Χίου. Όπως αναφέρεται στο site της, η Soho Square είναι ένα multi-discipline, integrated agency, το οποίο απαρτίζεται από πολυτάλαντους ανθρώπους και συμπυκώνει τη φιλοσοφία της στη φράση «Wise Radicalism».

Η «διάλυση» όμως της UpSet! προκάλεσε τη δημιουργία ενός ακόμη δυνατού σχήματος, της Tenfour. Ο Γενικός Διευθυντής της UpSet!, Βασίλης Βάσσος, είχε νωρίτερα αποχωρήσει και προχωρήσει στη δημιουργία της Tenfour σε συνεργασία με τους Παύλο Νομικό και Ζωζέτα Μηλιοπούλου. Ο Παύλος Νομικός προέρχεται από τον συμβουλευτικό χώρο και την ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών και η Ζωζέτα Μηλιοπούλου εργάζεται στον τομέα του δημιουργικού και της ανάπτυξης περιεχομένου, ενώ παράλληλα διδάσκει σχετικά μαθήματα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Η Τenfour δραστηριοποιείται στον χώρο της διαφήμισης, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ψηφιακή επικοινωνία και στα μετρήσιμα αποτελέσματα.

Παραμένοντας στον αστερισμό των νέων εταιρειών αλλά και του ρόλου που παίζει πλέον η digital επικοινωνία, συναντάμε τη δημιουργία της avakon+ από τον όμιλο Ι.Ν. Λεούσης. Η avakon+ προήλθε από την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της Avakon Media και αποτελεί εξειδικευμένο digital & social media agency που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Το πελατολόγιό της αποτελείται από εταιρείες όπως Cytamobile-Vodafone, Volkswagen Cyprus, Triumph International, Sloggi, Activia Greece, Post-it της 3Μ κ.ά. και η δημιουργία της σηματοδότησε τον εορτασμό των 70 χρόνων της ιστορικής Ι.Ν. Λεούσης.

Κλείνοντας τον κυρίως κορμό των διαφημιστικών λανσαρισμάτων, αναφέρουμε τη δημιουργία του media shop MIG Media από τον όμιλο MIG, καθώς και την εταιρεία συμβουλευτικής ολιστικού Μάρκετινγκ από την Έλενα Μαθιού και τον Πέτρο Κωνσταντινίδη, Wizzard – From Wisdom to Magic.

Άλλες συγχωνεύσεις και συνεργασίες

Στις αρχές του Σεπτεμβρίου του 2010, τα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών ΑΔΕΛ και Big Issue παρουσίασαν προς έγκριση σχέδιο συγχώνευσης, με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη. Στο πλαίσιο αυτό, το πελατολόγιο της Big Issue ανέλαβε η AΔΕΛ. Προς το τέλος του μήνα, ανακοινώθηκε η αλλαγή στη μετοχική σύνθεση της attp, με την εξαγορά από την attp του ποσοστού 35% που κατείχε σε αυτήν η Bold Ogilvy. Η συνεργασία ωστόσο μεταξύ των εταιρειών των δύο ομίλων συνεχίζεται, καθώς η attp διατηρεί το δικό της ξεχωριστό τμήμα στη Mindshare.

Νωρίτερα ακόμα, τέλη Ιουλίου του 2010, ανακοινώθηκε η αλλαγή στο σχήμα της διαφημιστικής Arrow. Συγκεκριμένα, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Arrow, Νίκη Μπουτάρη, προχώρησε σε εξαγορά του ποσοστού πλειοψηφίας που κατείχε η BBDO Athens στην εταιρεία τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια και ξεκίνησε την ανεξάρτητη πορεία της.

Στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των εταιρειών Media του IPG στην Ελλάδα, στις αρχές του 2010 ανακοινώθηκε η συγχώνευση των εταιρειών Universal Media και Brand Connection. Η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε ονομάσθηκε Universal Media και τη διοίκηση ανέλαβε η Λίτσα Μέγγουλη.

Σε αντίστοιχη λογική, ο όμιλος DDB ανακοίνωσε τη νέα δομή στο CRM του, ενοποιώντας σε ένα ενιαίο σχήμα τα units Rapp και Tribal DDB. Το Μanagement του νέου σχήματος ανέλαβε η Αγάθη Πλώτα, Managing Director της Tribal DDB Athens.

Σημαντικές εξελίξεις είχαμε και στο εταιρικό σχήμα Win/Scholz & Friends Athens. Μέσα στο 2010, ο Ιωσήφ Πάρσαλης μεταβίβασε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Win σε νέο επενδυτή και αποχώρησε με την ομάδα της Scholz & Friends από τη Win Communications, ακολουθώντας ανεξάρτητη πορεία και δημιουργώντας την S&F Agenda. Πρόκειται για εταιρεία ολικής επικοινωνίας, μέλος του ευρωπαϊκού δικτύου Scholz & Friends.

Πηγή: http://greektv-com.blogspot.gr/2012/08/blog-post_2.html#more

Hot Doc: “Έριχναν νερό στα βράχια, ενώ καιγόταν η Ελλάδα”

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ HOT DOC

Διαβάστε στο HOT DOC. Που κυκλοφορεί την Πέμπτη 2 Αυγούστου σε όλη την Ελλάδα στα περίπτερα και στο internet:

ΠΩΣ ΚΑΗΚΕ Η ΗΛΕΙΑ

Έριχναν νερό στα βράχια, ενώ καιγόταν η Ελλάδα – Συμβάσεις που καίνε και υπόδικοι που προάγονται

Τι έδειξε το εισαγγελικό πόρισμα για τα πυροσβεστικά ελικόπτερα. Ποιοι υπουργοί υπέγραψαν τις αμαρτωλές συμβάσεις.Τα στελέχη της Πυροσβεστικής που ενώ είναι υπόδικοι απλώς προάγονται. Οι υπερτιμολογήσεις που βγάζουν μάτι.Πώς και ποιοι έστησαν το κόλπο, παίζοντας με τη φωτιά.

– Πώς κάηκε η Ηλεία το 2007

Οι μαρτυρίες των πιλότων.

Το εμπιστευτικό έγγραφο της ΕΥΠ που διαψεύδει τους επίσημους ισχυρισμούς.

Τα«δικαστικά κουκουλώματα» μιας πολύνεκρης τραγωδίας.

Πώς επιχειρήθηκε να κουκουλωθεί η υπόθεση

Ποιους «καίει» η εισαγγελική πρόταση-φωτιά

Η τραγική φιγούρα ενός πατέρα που έχασε τα πάντα και περιμένει ακόμη δικαίωση.

– Ένας χουντικός να μας φυλάει

Η δημοκρατική Δικαιοσύνη και η «δικαιοσύνη» των συνταγματαρχών.

Η πορεία του Αθανάσιου Ανδρεουλάκου.

Η καρέκλα του βασιλικού επιτρόπου στα στρατοδικεία του Παπαδόπουλου.

Μια δίκη παρωδία και η νομιμότητα της «Απριλιανής Επαναστάσεως».

– Ιός του Νείλου

Φάκελος ΚΕΕΛΠΝΟ και η πανδημία τρομοκρατίας και αισχροκέρδειας στη Δημόσια Υγεία.

Οι συνήθεις μεσάζοντες των χρυσών προμηθειών.

– Ολυμπιακοί Αγώνες

Πανάκριβα συμβόλαια σε πλυντήριο φήμης.

Σπόνσορες των Ολυμπιακών Αγώνων και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.

– Τατουάζ και πράσινη κάρτα

«Livin’lavida loca» για μεικτές οικογένειες στις ΗΠΑ

– «Επιχειρηματικό» πνεύμα Αθάνατο στην Αρχαία Ολυμπία

Οι εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας και οι παράνομες τουριστικές μπίζνες.

Η ασυλία θνητών και… Αθανάτων

– «Δωράκια»εκατομμυρίων ευρώ στη ΔΕΗ

Υπερκοστολογήσεις, αμαρτωλές συμβάσεις, οι ημέτεροι και η σιωπή των υπευθύνων

– Φιλέτα για διακομματικό φάγωμα

Εκτάσεις φιλέτα και οι «θυσίες» στο βωμό της ανάπτυξης\

Σχετικά Άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.