Έφτασαν τις 1.200 οι αιτήσεις για το Euronews! / «Τίτλοι τέλους» για την έντυπη έκδοση του Newsweek

dimosiografos
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Νέα από τον κόσμο των media…

Έφτασαν τις 1200 οι αιτήσεις για το Euronews!

“Τσακίζει κόκαλα” η ανεργία στα ΜΜΕ. Οι αιτήσεις για την ελληνική έκδοση του Euronews ανήλθαν σε 1.200, εκ των οποίων τελικά προσλήφθηκαν από το ευρωπαϊκό τηλεοπτικό δίκτυο 21! Συνολικά η προκήρυξε έκανε λόγο για 42 θέσεις εργασίας, μαζί με τους τεχνικούς και το διοικητικό προσωπικό. Η έδρα του ελληνικού Euronews βρέθηκε και είναι στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας, δίπλα στη Γαλλική Πρεσβεία.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Η Στάη επιστρέφει στο δελτίο την Δευτέρα

Επιστρέφει από τη Δευτέρα η Έλλη Στάη στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΝΕΤ. Το πόρισμα της ΕΔΕ δεν επιρρίπτει ευθύνες, ούτε στην παρουσιάστρια, ούτε στο διευθυντή ειδήσεων, Βασίλη Θωμόπουλο.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Η Χοϊδά επιστρέφει στην ΕΤ1

Η Ελένη Χοϊδά ανέλαβε συντονίστρια του προγράμματος της ΕΤ-1 ενώ σε θέση συντονίστριας στο πρόγραμμα της ΝΕΤ ανέλαβε η Αλίκη Θαλασσοχώρη.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Ο πρώην πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ διευθυντής προσωπικού για 10 μέρες!

Ούτε δέκα μέρες δεν κράτησε ο διορισμός πρώην συνδικαλιστική και πρώην στελέχους της ΕΡΤ, Γιώργου Μαγγανιά στη διεύθυνση προσωπικού. Ο Γ. Μαγγανιάς διορίστηκε ως διευθυντής προσωπικού με απόφαση του γενικού Π.Μάη, ξεσηκώνοντας θύελλα διαμαρτυριών εντός του ραδιομεγάρου της Αγιας Παρασκευής.

Πέντε μέρες μετά το διορισμό του Γ. Μαγγάνια στη Διαύγεια αναρτήθηκε απόφαση πως έγινε αποδεκτή η παραίτηση του. Η θέση μένει ανοιχτή καθώς ο γενικός διευθυντής θέλει να έχει λόγο στην επιλογή του νέου διευθυντή των υπηρεσιών του, ενώ αντιθέτως ανατέθηκαν καθήκοντα για τη θέση αναπληρωτή διεύθυνσης προσωπικού στη Ζωή Ταβουλάρη.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Το Shop TV στην Korpa

Η Κυπριακή εταιρεία Korpa απέκτησε το 90% των μετοχών του Body In a Balance (πρώην Shop TV). Ο σταθμός πέρασε στον κύκλο συμφερόντων του Βρυώνη που έχει ήδη το Extra σε συνεργασία με το Μακη Τριαντάφυλλοπουλο.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/?paged=2

Νέο “κούρεμα” στο “κούρεμα”

Για επαναδιαπραγματεύσεις των συμβολαίων τους στις Κάννες προσήλθαν οι εκπρόσωποι των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών στο πρόσφατο τηλεοπτικό “παζάρι”. Τα συμβόλαια αυτά έχουν ήδη “κουρευτεί” , αλλά είναι τέτοια η κατάσταση στην Ελλάδα , εξαιτίας της ύφεσης που είναι επιβεβλημένη για την ελληνική πλευρά μια τέτοια μείωση. Αντιθέτως, η ΕΡΤ συζητούσε με πολύ μεγαλύτερη ευχέρεια.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

“Now doctor” με την συμμετοχή του enikos

*Νέα εταιρεία με συμμετοχή του enikos. Πρόκειται για τη «Now Doctor» στην οποία συμμετέχουν οι, Λουκάς Γερμανός, σύμβουλος επικοινωνίας (1.020 μερίδια), Χρήστος Μπάρλας (4.590 μερίδια), δημοσιογράφος και η εταιρεία «Ενικός» (4.590 μερίδια), με κεφάλαιο 10.200 ευρώ. Σκοπός της είναι η παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών αναζήτησης γιατρών μέσω του www.nowdoctor.gr και η παροχή υπηρεσιών προσωπικής προβολής κάθε γιατρού ατομικά.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Κοντεύει τους 10.000 συνδρομητές η HOL TV

Τους 10.000 συνδρομητές πλησιάζει η HOL TV . Η ιντερνετική τηλεόραση της HOL εξασφάλισε την αναμετάδοση του βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου Sky News για την Ελλάδα.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Οι κυριακάτικες κυκλοφορίες των εφημερίδων

Στην πρώτη θέση βρέθηκε το Πρώτο Θέμα στις σημερινές πωλήσεις των Κυριακάτικων εφημερίδων.

Αναλυτικά οι πωλήσεις:

«Θέμα»: 172.000, «Καθημερινή»:126.000, «Έθνος»: 114.000, «Βήμα»: 113.000, «Real news»: 91.000, «Ελεύθερος Τύπος»: 30.000 και «Δημοκρατία»: 28.000. Τα «Παραπολιτικά» πούλησαν 35.000 φύλλα.

Πηγή: http://newpost.gr/post/162517/oi-kyklofories-ton-kyriakatikon-efimeridon/

«Τίτλοι τέλους» για την έντυπη έκδοση του Newsweek

{youtube}CCFPLdyKUXg{/youtube}

Έπειτα από 79 χρόνια αδιάλειπτης -τυπωμένης- παρουσίας, στις 31 Δεκεμβρίου, το Newsweek, ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα εβδομαδιαία ενημερωτικά έντυπα σε διεθνή κλίμακα, θα παίξει τους τίτλους τέλους (του), καθώς ο νέος χρόνος θα το βρει αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή. Όπως ανακοινώθηκε την περασμένη Πέμπτη, το «αποχαιρετιστήριο» τεύχος του περιοδικού θα κυκλοφορήσει την τελευταία ημέρα του 2012.

Η «ψηφιοποίηση» της ενημέρωσης

Σε μία περίοδο που η οικονομική κρίση «χτυπά», πολλές φορές αδυσώπητα, κάθε οικονομική δραστηριότητα, η βιωσιμότητα ενός εντύπου καθίσταται ακόμη πιο επισφαλής δεδομένης της «έκρηξης» που σημειώνεται στα online media. Η ραγδαία ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας και η συνακόλουθη ποικιλία ευκολιών που αυτή προσφέρει, συχνά σε πολύ χαμηλό -συγκριτικά- κόστος, έχουν ωθήσει ένα πολύ μεγάλο τμήμα των δραστηριοποιούμενων στο χώρο του Τύπου επιχειρήσεων, να προχωρήσουν στην απόσυρση των έντυπων τίτλων τους και το μετασχηματισμό τους σε αποκλειστικά ψηφιακά Μέσα.

Η εντυπωσιακή κατανάλωση της πληροφορίας μέσω των ποικίλων ηλεκτρονικών συσκευών, όπως τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, έχει δημιουργήσει μία νέα αγορά ενημέρωσης, η οποία σταδιακά αντικαθιστά ή τουλάχιστον απορροφά σημαντικό μέρος του παραδοσιακού Τύπου. Οι μακρο-προοπτικές για τη βιομηχανία του εντύπου δεν είναι ευοίωνες και ως εκ τούτου, η κίνηση του ιδιοκτήτη του Newsweek, Barry Diller, επικεφαλής της IAC/Interactive Corp, δεν ξάφνιασε και πολλούς.

Ένα «ξεπερασμένο» έντυπο

Η Tina Brown, αρχισυντάκτρια του περιοδικού Newsweek, καθώς και του ψηφιακού The Daily Beast, σχετικά με την απόφαση να «τεθεί στο ράφι» η έντυπη έκδοση, δήλωσε, «ξεκινήσαμε τη συζήτηση πολύ έντονα και εντατικά τον Ιούνιο. Είναι κάτι που βρισκόταν στα σκαριά για μεγάλο χρονικό διάστημα, κατά μία έννοια. Πλέον, αισθανόμαστε έτοιμοι να αφοσιωθούμε στην πορεία που χαράξαμε» .

«Όταν επέστρεψα για να εκτυπώσουμε το Newsweek, πολύ γρήγορα άρχισα να αισθάνομαι πως αυτό μοιάζει με απαρχαιωμένο Μέσο», συνέχισε η Brown, για να προσθέσει, «αν και ακόμα διατηρώ μεγάλο έρωτα γι’ αυτό, εν τούτοις αισθάνομαι πως δεν είναι πλέον το ενδεδειγμένο Μέσο για την παραγωγή δημοσιογραφίας».

Η διαδικασία αναμόρφωσης

Κυκλοφορώντας από το 1933, το Newsweek κατάφερε να εδραιωθεί και να καταξιωθεί στην παγκόσμια ενημερωτική κοινότητα όσο λίγα έντυπα, όμως πλέον έφθασε η ώρα να «ανέβει κι αυτό στο τρένο των εξελίξεων», μετονομαζόμενο σε Newsweek Global και μετασχηματιζόμενο, από τις αρχές του 2013, σε αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονική έκδοση, προσβάσιμη μέσω σύναψης κάποιου τύπου συνδρομής.

Οι περίπου 1,5 εκατομμύριο σημερινοί συνδρομητές του, σχεδόν οι μισοί από την εποχή που σημειώθηκε ο αριθμός – ρεκόρ των 3 εκατομμυρίων, θα αποκτήσουν αυτόματη πρόσβαση στην ηλεκτρονική έκδοση. Πάντως, τόσο η προ δύο ετών συγχώνευση με το δημοφιλές ηλεκτρονικό The Daily Beast όσο και η ανάδειξη κορυφαίας ειδησεογραφικής θεματολογίας, δεν απέτρεψαν τη, με όρους αγοράς, δραματική πτώση των πωλήσεων του περιοδικού, το οποίο, μαζί με το Time και το U.S. News, συνιστούν την τριάδα των πιο εμπορικών εβδομαδιαίων εντύπων στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα, οι εργαζόμενοι θα μπορέσουν να εκφράσουν τις ανησυχίες τους σε επικείμενη ευρεία σύσκεψη. Όμως όπως γίνεται σαφές, θα σημειωθούν ανακατατάξεις (βλ. απολύσεις), καθώς βάσει των ισχυρισμών, δεν γίνεται να μην υπάρξουν επιπτώσεις στο ανθρώπινο δυναμικό του εντύπου. Ακόμα, δεν έχει καταστεί σαφές το πλάνο των αποχωρήσεων, εν τούτοις ο σχεδιασμός «κουρέματος» του προσωπικού είναι ήδη σε εξέλιξη.

Η εγκυρότητα ως ζητούμενο

Ο CEO του Newsweek / The Daily Beast, Baba Shetty, υπογράμμισε ότι η ψηφιακή μετάβαση αποτελεί συγχρονισμό με την κίνηση των πραγμάτων, καθώς και ρεαλιστικά αναπόφευκτο εγχείρημα αποφυγής του κόστους εκτύπωσης και διανομής, τονίζοντας όμως ότι προτεραιότητα αποτελεί η διαφύλαξη της εγκυρότητας και της αξιοπιστίας του ενημερωτικού ρόλου του εντύπου. Όπως ειπώθηκε, οι αλλαγές, ακόμη και οι περικοπές σε δημοσιογραφικό δυναμικό, δεν αποσκοπούν στην υποβάθμιση του προσφερόμενου αγαθού της ενημέρωσης, αντίθετα μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των ανθρώπινων πόρων του Μέσου, επιδιώκεται η διατήρηση της υφιστάμενης ενημερωτικής ποιότητας.

Σε κάθε περίπτωση, στην υφιστάμενη οικονομική συγκυρία, στο πλαίσιο της οποίας η βιωσιμότητα αναγορεύεται -ακόμη και με αμφιλεγόμενους τρόπους- σε μείζονα στόχο, αλλά και με δεδομένες τις νέες συνθήκες που εδραιώνει η ψηφιοποίηση των καθημερινών δραστηριοτήτων, της «απλοποίησης» της πρόσληψης της πληροφορίας συμπεριλαμβανομένης, ένα μεγάλο ερωτηματικό σχηματίζεται αφενός για την πολιτική οικονομία των media αφετέρου για το μέλλον της παραγωγής και της κατανάλωσης του αγαθού της ενημέρωσης. Ίσως το πέρασμα το χρόνου επιτρέψει την καλύτερη ανάγνωση της δυναμικής των υφιστάμενων μετασχηματισμών στο χώρο της ενημέρωσης. Μέχρι τότε πάντως, για όσους ενδιαφέρονται, τα πακέτα συνδρομής στο Newsweek Global, θα παραμείνουν τα ίδια με τα υφιστάμενα για την έντυπη έκδοση.

Παναγιώτης Σκευοφύλακας

Πηγή: http://newpost.gr/post/162393/titloi-teloys-gia-to-Newsweek-epeita-apo-79-xronia/

Σχετικά Άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.