Εθελουσία και στα ΝΕΑ / Η απόλυση της Λ.Θωμά από τον 9,84 γνωστοποιήθηκε με θυροκόλληση!

avecnews_media1
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

 

Νέα από τον κόσμο των media…

Εθελουσία και στα ΝΕΑ

Ήρθε η σειρά της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ» να ανακοινώσει πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου. Μαθαίνουμε ότι ήδη «τρέχει» από εχθές και αυτή τη φορά θα είναι στοχευμένη. Διότι την προηγούμενη φορά που επιχειρήθηκε εθελουσία στην απογευματινή του ΔΟΛ απέτυχε στην εφαρμογή της, λόγω κακής προετοιμασίας. Θυμίζουμε τότε είχαν συγκεντρωθεί αρκετοί υποψήφιοι, με αποτέλεσμα η διοίκηση του οργανισμού να μην ανταποκριθεί, αφού η πλειοψηφία των εργαζομένων μετράει πολλά χρόνια υπηρεσίας, ενώ ο μέσος μισθός ξεπερνάει τις 2.000 ευρώ, γεγονός που απαιτεί πολλά εκατομμύρια για τις αποζημιώσεις και τα ενδεχόμενα κίνητρα του προγράμματος.

Αυτή τη φορά – λέγεται, ότι έχει γίνει η σχετική προετοιμασία και το πρόγραμμα θα αφορά συγκεκριμένο αριθμό εργαζομένων.

Παράλληλα δεν αποκλείονται και άλλες κινήσεις συμπληρωματικές του προγράμματος εθελουσίας εξόδου, προκειμένου να μειωθούν τα μισθολόγια. Αναμένονται ανακοινώσεις – ενδεχομένως και σήμερα, από τον διευθυντή της εφημερίδας, Χρήστο Μεμή.

Πηγή: www.enimerosi24.gr

Η απόλυση της Λ.Θωμά από τον 9,84 γνωστοποιήθηκε με θυροκόλληση!

Τα κατάφερε ο δήμος Αθηναίων. Κοινοποίησε την απόλυση της δημοσιογράφου Λαμπρινής Θωμά στο σπίτι της όπου και θυροκολλήθηκε το επίσημο έγγραφο. Το ΔΣ της ΔΕΡΑ είχε αποφασίσει την απόλυση της, έστειλε εξώδικο στη δημοσιογράφο επιχειρώντας να επιβάλλει λογοκρισία, ζητώντας “δήλωση μετανοίας”.

Η ΕΣΗΕΑ προκήρυξε 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες στο σταθμό. Σήμερα η απόλυση εστάλη πακέτο. Το μήνυμα της δημοτικής εξουσίας σαφές. Όποιος δεν μας υπακούει, όποιος δεν μας παρακαλάει, απολύεται…

Η Λαμπρινή Θωμά γράφει σήμερα στο Thepressproject

Ο Ι.Φ. Στόουν, από τους σοφούς αντάρτες παππούδες της δημοσιογραφίας, συνήθιζε να λέει πως υπάρχουμε, εμείς, οι δημοσιογράφοι, γιατί οι κυβερνήσεις ψεύδονται. Και υπάρχουμε όχι μόνο για να ξεσκεπάσουμε αυτό το ψέμμα, όπως ονειρευόμασταν οι περισσότεροι όταν μπαίναμε στο επάγγελμα, αλλά και γιατί η κάθε κυβέρνηση χρειάζεται ντουντούκες για να περάσει το ψέμμα ως αλήθεια. (…) Από τη μια ο δημοσιογράφος «γραφείο τύπου» της εξουσίας, και από την άλλη ο δημοσιογράφος ο οποίος την ελέγχει. Όποιος από εμάς μιλάει με κόσμο εκτός επαγγέλματος, ή παρακολουθεί τα σχόλια του σε ιστολόγια και αλλού, γνωρίζει ήδη ότι επικρατεί η άποψη ότι το δεύτερο είδος δημοσιογραφίας υποεκπροσωπείται.

Όπως ακριβώς δεν τα φάγαμε «όλοι μαζί» ―και ας λένε οι πρωτεργάτες στο φαγοπότι των ολίγων―, έτσι και ποτέ δεν είπαμε όλοι οι δημοσιογράφοι ψέμματα. Οι περισσότεροι τιμήσαμε το επάγγελμά μας και τον κοινωνικό μας ρόλο. Όσο για τις απολαβές μας, τις απολαβές του μέσου δημοσιογράφου ―αν βέβαια είναι τυχερός ώστε να εργάζεται ακόμα―, αυτές είναι ίδιες ή και χαμηλότερες με του μέσου χτυπημένου από την κρίση εργαζόμενου.

Είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό εν μέσω Κρίσης – μιας βαθιάς οικονομικής, κοινωνικής και αξιακής κρίσης – η εξουσία να καταφεύγει ανοικτά και συχνά σε λογοκριτικές ενέργειες ―αρκετά κρούσματα μετρήσαμε μόλις τον περασμένο μήνα και είχα την «τύχη» να αποτελώ θύμα του ενός από αυτά. Είναι επίσης ιδιαίτερα ανησυχητικό ότι ολόκληρα συγκροτήματα ενημέρωσης εμφανίζονται να ακολουθούν μια και μόνη «γραμμή», στο βαθμό που να προκαλούν μάλλον την περιφρόνηση και το σαρκασμό του κόσμου.

Η κρίση, άλλωστε, βοηθάει τους εκβιασμούς. Καλείσαι να προσέχεις τι θα πείς και τι θα γράψεις γιατί η ανεργία παραμονεύει. Σε αυτό το πλαίσιο παίζουν οι απειλές για κλείσιμο ή απολύσεις στα ιδιωτικά και δημόσια ΜΜΕ: την δημιουργία φόβου για να «φυλάει τα έρημα». Και είναι ειδικά στα δημόσια μέσα που πρέπει να ενσταλακτεί ο φόβος, τόσο γιατί σε αυτά, λόγω νομοθετικής προστασίας, περνάνε πιο δύσκολα οι απειλές και οι εκβιασμοί, όσο και γιατί, σε ένα δημοσιογραφικό τοπίο που ολοένα συρρικνώνεται, είναι αυτά που θα κληθούν να σηκώσουν το μεγάλο βάρος της ενημέρωσης στο κοντινό μέλλον.

Ολόκληρο το κείμενο της Λαμπρινής Θωμά που απολύθηκε γιατί είχε άποψη ως δημοσιογράφος στο pressproject

Πηγή: http://greektv-com.blogspot.gr/2012/11/984.html#more

Διακόπηκε η συνεργασία της “Καθημερινής” με τον Λυγερό

Σταμάτησε τη συνεργασία της με το Σταύρο Λυγερό, η “Καθημερινή.

Πηγή: http://www.paron.gr/typologies/

Δώρο 800.000 ευρώ από τον ΟΠΑΠ στον Ψυχάρη

Οι ψυχορραγούντες «νταβατζήδες», η «δημοκρατία» και η χορηγία στο ΒΗΜΑ

Σκληρή επίθεση κατά του συγκροτήματος Λαμπράκη και του Σταύρου Ψυχάρη εξαπολύει η εφημερίδα «δημοκρατία» με πρωτοσέλιδο της δημοσίευμα για την χορηγία του ΟΠΑΠ, ύψους 800.000 ευρώ στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ.

Το γεγονός της χορηγίας έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων (γιατί άραγε;) με τη «δημοκρατία» του Φιλιππάκη να αναφέρει πως την ίδια στιγμή που ζητούνται θυσίες από τους Ελληνες κάποιοι μοιράζουν το δημόσιο χρήμα στους ψυχορραγούντες «νταβατζήδες»! Η χορηγία του ΟΠΑΠ στην πολυτελή έκδοση με την Σύγχρονη Ιστορία προκαλεί και προσκαλεί για παρέμβαση εισαγγελέα διότι δόθηκαν στο… μιλητό και στα «σκοτεινά» 800.000 ευρώ για χορηγία σε μια έκδοση που δεν έχει καμιά σχέση με τον αθλητισμό ούτε με τον πολιτισμό.

Είναι άξιο απορίας, γράφει η «δημοκρατία», πώς ο διορισμένος επικεφαλής του ΟΠΑΠ αποφασίζει κατά μόνας να χορηγήσει ένα έντυπο, που στο ίδιο φύλλο φιλοξενεί καταχώρηση «παράνομης» στοιχηματικής εταιρίας, χωρίς να κρατήσει ούτε τα στοιχειώδη προσχήματα!

Τι άραγε έσπρωξε τον Κ. Λουρόπουλο σε αυτή την πράξη; -αναρωτιέται η εφημερίδα- που θεωρεί ότι περισσότερο πιθανό είναι ο επικεφαλής του ΟΠΑΠ να σκέφτηκε ότι στην Ελλάδα οι δημόσιοι άνδρες πρέπει να κάνουν εσαεί δημόσιες σχέσεις με τη διαπλοκή προκειμένου να έχουν τα νώτα τους καλλυμένα…

Πηγή: http://zoornalistas.blogspot.gr/2012/11/800000.html

Το περίφημο 10% των ΔΕΚΟ δεν έχει εφαρμογή στους διοικητικούς της ΕΡΤ

Τα μνημόνια δεν αφήνουν ανεπηρέαστη ούτε την ΕΡΤ παρ’ ότι δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Η απόφαση της Κυβέρνησης για το περίφημο 10% στις ΔΕΚΟ, όπερ σημαίνει πως σε κάθε ειδικότητα το προσωπικό που υπερβαίνει αυτό το ποσοστό πρέπει να βλέπει την… έξοδο! Δηλαδή σε κάθε ειδικότητα στους 100 οι 10 πρέπει να συνταξιοδοτηθούν! Το φιρμάνι έφτασε στη διοίκηση από το αρμόδιο Υπουργείο, αυτή με τη σειρά της το προώθησε στην ανάλογη υπηρεσία, όμως δεν προχώρησε, αφού σε καμιά ειδικότητα δεν περισσεύει κανείς!

Οι αποχωρήσεις διοικητικών που έγιναν τα τελευταία χρόνια υπό το φόβο των μνημονίων βοήθησε τα μέγιστα τους εναπομείναντες συναδέλφους τους, με αποτέλεσμα το περίφημο 10% να μην έχει πλαίσιο εφαρμογής στους διοικητικούς υπαλλήλους της ΕΡΤ. Δεν γνωρίζουμε βέβαια, αν εφαρμοστεί στους δημοσιογράφους τι αποτέλεσμα θα έχει.

Πηγή: www.enimerosi24.gr

Η ΕΡΤ έγινε …ΕΡΤ sports!

Σε αθλητικό δίκτυο μετεξελίχθηκε η ΕΡΤ! Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για το 9μηνο του 2012, η ΕΡΤ διέθεσε σχεδόν 36 εκατ, ευρώ για τηλεοπτικά δικαιώματα, καταλαμβάνοντας σχεδόν το 70% των ωρών του μεταδιδόμενου προγράμματος.

Η αύξηση αυτή είναι λογική ανά αναλογιστεί κανείς πως η ΕΡΤ φιλοξένησε, εκτός από το Champions league-, το Euro 2012 τον Ιούνιο, και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012. Η μετάδοση των αγώνων του Euro έδωσε στην ΕΡΤ υψηλά ποσοστά με τον αγώνα Γερμανία Ελλάδα να κατακτά την τέταρτη θέση στα 20 δημοφιλέστερα πρόγραμμα της περιόδου, με 2,5 εκατ. θεατές. Στο κόστος των 34 εκατ. ευρώ προβλέπονται τα τρέχοντας αθλητικά προγράμματα της περιόδου αλλά και η προκαταβολή προς τη FIFA για το Mundial 2014, ύψους 2,2 εκατ. ευρώ, το οποίο θα φιλοξενήσει η ΕΡΤ. Μπροστά της η ΕΡΤ έχει τη συμφωνία με την TEAM για το Champions League, το κόστος της οποίας είχε αμφισβητήσει ο Σίμος Κεδίκογλου, υφυπουργός στον πρωθυπουργό.

Η στροφή στο αθλητικό πρόγραμμα είναι μια επιλογή που έχει αρχίσει από το 2006 με δαπάνες για την εξασφάλιση των αθλητικών προγραμμάτων, ξεκινώντας από το ελληνικό πρωτάθλημα σε βάρος της ελληνικής μυθοπλασίας. Από την άλλη πλευρά η ΕΡΤ είναι το δίκτυο που πληρώνεται απευθείας από τους πολίτες και είναι σε θέση να προσφέρει σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις. Όμως, όλοι οι υπόλοιποι δείκτες είναι πεσμένοι. Οι ραδιοτηλεοπτικές παραγωγές φτάνουν τα 10,7 εκατ. ευρώ, καταλαμβάνοντας το 18,9% του προγράμματος, μισθωμένο πρόγραμμα στα 4 εκατ. ευρώ (7,19%) και οι επαναλήψεις στα2,3 εκατ. ευρώ (4,2%)

Πηγή: http://media-industry.blogspot.gr/2012/11/sports.html#more

Αύξηση του μερίδιου τηλεθέασης του MTV Hellas

** Σε 2,8%, από 1,8% αύξησε το ποσοστό του το MTV Hellas την περίοδο 01/01/2012 – 31/10/2012) στις ηλικίες 15-24 στην Αθήνα. Στη ζώνη 14:00 – 18:00, στην οποία προβάλλονται νεανικές σειρές, το κανάλι αύξησε το μερίδιο του από 2.4% σε 6.6%.

Πηγή: http://media-industry.blogspot.gr/2012/11/short-stories23112012.html#more

Ερώτηση του Ν. Βούτση προς τον υφυπουργό Ν. Σίμο για τη λογοκρισία στον 984

Η σημερινή απόλυση δημοσιογράφου του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού «Αθήνα 9,84» αποτελεί ένα ακόμα κρούσμα λογοκρισίας και τιμωρίας δημοσιογράφων που αρνούνται να γίνουν φερέφωνα της μνημονιακής κυβέρνησης, κρούσματα που παρουσιάζονται συχνά το τελευταίο διάστημα και δείχνουν ότι επιχειρείται συντεταγμένα από την πλευρά της κυβέρνησης η τιμωρία διατύπωσης κάθε διαφορετικής άποψης.

Στις 16-10-2012 ο δημοτικός ραδιοφωνικός σταθμός «Αθήνα 9,84» ανακοίνωνε ως πρώτη είδηση στα δελτία ειδήσεων στη ροή του προγράμματός του ότι «η ΕΣΗΕΑ φιμώνει τον Αθήνα 9,84». Είχε προηγηθεί η απόρριψη από την ΕΣΗΕΑ αίτησης της διοίκησης του σταθμού να εξαιρεθεί από την προαναγγελθείσα απεργία των δημοσιογράφων της 17ης Οκτωβρίου, προκειμένου να παρουσιαστεί αφιέρωμα για την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Φτώχειας. Η δημοσιογράφος Λ. Θωμά στην εκπομπή της την ίδια μέρα, διευκρίνισε ότι η ανακοίνωση αυτή δεν αποτελεί ούτε είδηση ούτε θέση των δημοσιογράφων, αλλά ανακοίνωση της διοίκησης του σταθμού.

Μόλις τελείωσε η εκπομπή της, της ανακοινώθηκε ότι με εντολή του Γεν. Δ/ντή κ. Τ. Καμπύλη η εκπομπή της κόβεται γιατί δεν επιτρέπεται ο σχολιασμός ειδήσεων του δελτίου και ότι μετακινείται στον ιστότοπο του σταθμού στη βραδυνή βάρδια. Η ίδια αντέδρασε τόσο ως δημοσιογράφος όσο και ως εργαζόμενη μητέρα και μονογονέας, τόσο για τη λογοκρισία όσο και για τη δυσμενή της μετακίνηση εν είδη τιμωρίας, ενώ την αντίδρασή της αυτή εξέφρασε και σε κείμενο που ανάρτησε στην προσωπική της ιστοσελίδα στο διαδίκτυο.

Η διοίκηση του ραδιοφωνικού σταθμού αντί να περιοριστεί σε κάποια επισήμανση έστω και να αποσύρει τη δυσμενή μετακίνηση της κ. Λ. Θωμά ενέτεινε τη λογοκριτική της συμπεριφορά αλλά και με εξώδικη επιστολή εξαπέλυσε απειλές απόλυσης προς εκείνην και μάλιστα εκβιάζοντάς την ρητά και ευθαρσώς να δημοσιεύσει ως δικό της κείμενο μεταμέλειας που της υπέδειξε, προκειμένου να ανασκευάσει την άποψη που η ίδια σχημάτισε από τις ενέργειες της διοίκησης του σταθμού! Τελικά η διοίκηση του σταθμού ενέργησε τάχιστα καθώς στις 23 Νοεμβρίου 2012 εξέδωσε την απόφαση απόλυσης της κ. Λ. Θωμά.

Στο πλαίσιο του συνταγματικού δικαιώματος της ελευθερίας γνώμης και λόγου στη δημοκρατία μας αλλά και των κανόνων δημοσιογραφίας, οι πρακτικές αυτές των υπευθύνων στη διοίκηση του σταθμού, ενός σταθμού μάλιστα που είναι δημοτικός, είναι τουλάχιστον κατακριτέες και σίγουρα παράνομες, ενώ συνιστούν λόγο υποχρέωσης σε παραίτηση του Γεν. Δ/ντή από τη δημοτική αρχή. Εξάλλου η δημοτική αρχή οφείλει να σεβαστεί την ίδια την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου το οποίο ομόφωνα έχει ψηφίσει σχετικό ψήφισμα με το οποίο καταδικάζει την όποια παραβίαση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και της ελευθερίας λόγου.

Ερωτάται ο κ. υπουργός:

Πώς σκοπεύετε να ενεργήσετε προς τον Δήμαρχο Αθηναίων κ. Γ. Καμίνη προκειμένου να φροντίσει α) να σεβαστεί την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που με ψήφισμά του έχει καταδικάσει φαινόμενα λογοκρισίας και διώξεις δημοσιογράφων, β) ώστε καταστεί σαφές στη διορισμένη από εκείνον διοίκηση του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού «Αθήνα 9,84» ότι δεν επιτρέπονται λογοκριτικές παρεμβάσεις, καθόσον στο δημοκρατικό μας πολίτευμα διασφαλίζεται η ελευθερία γνώμης και λόγου, γ) να ανακληθεί η απόφαση απόλυσης που επιδόθηκε στην κ. Λ. Θωμά, κατά πράξη και κατά περιεχόμενο, προκειμένου να επανέλθει στη θέση της κανονικά, και δ) να ζητήσει την ανάληψη και τον καταλογισμό ευθυνών στη διοίκηση του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού «Αθήνα 9,84»;

ΑΠΟΨΕΙΣ

Ένας ψηφιακός χάρτης στα μέτρα της …αναλογικής TV

(Από το mediaproject)

Η ψηφιακή τηλεόραση στα μέτρα των ιδιωτικών καναλιών. Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει από τα όσα αναφέρει ο δημιουργός του ψηφιακού χάρτη συχνοτήτων Αθανάσιος Κανάτας στη συνέντευξη του στο περιοδικό Digital TV info που κυκλοφορεί στα περίπτερα.

Ο ψηφιακός χάρτης που έφτιαξε ο καθηγητής Αθανάσιος Κανάτας και η ομάδα του και παραδόθηκε σε δημόσια διαβούλευση με τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, άλλαξε σε χρόνο ρεκόρ για να ικανοποιήσει τα αιτήματα της Digea και της ΕΡΤ!

Ο νέος ψηφιακός χάρτης καθορίζει το ψηφιακό τοπίο τα επόμενα χρόνια στη χώρα μας. Το πόσο σημαντικός είναι ο χάρτης καταδεικνύεται από το γεγονός ότι από τις αρχές του 2013 αρχίζει η εφαρμογή με αλλεπάλληλα switch off μετά από συμφωνία σε χρονοδιάγραμμα με τους Πάροχους δικτύου της Digea, της ΕΡΤ, της Nova και τους μικρότερους πάροχους περιφερειακών σταθμών. Σύμφωνα με τον κ. Κανάτα, η ομαλή ψηφιακή μετάβαση απειλείται και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος σε πολλές περιοχές της χώρας να ζήσουμε «μαύρη οθόνη».

«Δεν είναι ο χάρτης που παραδώσαμε εμείς. Είναι ένας διαφορετικός χάρτης!», δηλώνει στο περιοδικό ο καθηγητής.

– DTVI: Σας ενημέρωσαν για αυτό; Πριν δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της κυβέρνησης;

Α.Κ. : «Μάθαμε ότι προετοιμάζονταν ένας νέος χάρτης αλλά δεν γνωρίζαμε την έκταση των αλλαγών. Όχι, δεν μας ενημέρωσαν. Η ομάδα μας έκανε τη δουλειά η οποία της ανατέθηκε. Παραδώσαμε ένα έργο με βάση τις προδιαγραφές που τέθηκαν. Ο χάρτης παραδόθηκε στις 3 Αυγούστου και δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 23 του ιδίου μήνα. Η διαβούλευση έκλεισε στις 23 Σεπτεμβρίου. Και ξαφνικά προέκυψαν ενστάσεις και ζητήματα για τα οποία το προηγούμενο διάστημα δεν αναφέρθηκαν».

– DTVI: Σε τι όμως ακριβώς διαφώνησαν στη διαβούλευση οι πάροχοι δικτύου;

Α.Κ.: «Τα σχόλια της διαβούλευσης ήταν τεχνικώς πολύ κατώτερα των προσδοκιών μου. Η διαβούλευση ήταν ό, τι χειρότερο έχω δει στη ζωή μου. Οι πάροχοι προφανώς σε προσυνεννόηση διατύπωσαν με πολύ κακό τρόπο, τα ίδια ακριβώς ζητήματα. Ειλικρινά δεν καταλάβαινα από τις ενστάσεις τους ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα και τι ζητούσαν».

– DTVI : Ήθελαν λιγότερα κέντρα εκπομπής;

Α.Κ.: «Ναι αυτό ήταν το ένα πρόβλημα. Ένα πλήθος 275 κέντρων που προέβλεπε ο δικός μας χάρτης είχε ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με κάποιους παρόχους, την αύξηση του κόστους δημιουργίας του δικτύου εκπομπής.

– DTVI : Έχει τελικά ομοιότητες το σχέδιο του δικού σας ψηφιακού χάρτη με αυτόν που «διορθώθηκε», υιοθετήθηκε από την πολιτική ηγεσία και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης;

Α.Κ.: «Ελάχιστες Λίγες ομοιότητες. Υιοθετήθηκε η λογική του σχεδιασμού με allotments και χρησιμοποιήθηκαν οι ίδιες συχνότητες ανά allotment. Οι διαφορές είναι πολύ περισσότερες. Ο χάρτης που υπογράφηκε ταιριάζει περισσότερο στην αναλογική τηλεόραση. Όχι στην ψηφιακή ».

– DTVI : Θεωρείτε λοιπόν πως θα υπάρξουν σοβαρά προβλήματα στην ψηφιακή τηλεόραση

Α.Κ. : «Θεωρώ πως για να μην υπάρχουν προβλήματα στο δίκτυο της ψηφιακής τηλεόρασης θα πρέπει το υπουργείο να αποσαφηνίσει πολλά ζητήματα, να προχωρήσει σε όλες τις προβλεπόμενες μελέτες και να προχωρήσει σε όποιες αλλαγές απαιτηθούν.

Πηγή: http://greektv-com.blogspot.gr/2012/11/tv.html#more

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Αποτελέσματα του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΤ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ Α.Ε., κατά την υπ’ αριθμ. 1063 συνεδρίασή του (Πέμπτη, 22/11/2012), ασχολήθηκε με τα ακόλουθα θέματα:

Ενημερώθηκε από καθηγητές και αποφοίτους του Διαπανεπιστημιακού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσειολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας σχετικά με τη διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε, με θέμα τη δημιουργία Μουσείου της ΕΡΤ στις εγκαταστάσεις της Κατεχάκη. Για τον σκοπό αυτό, η ΕΡΤ έχει εξασφαλίσει πόρους ύψους 400.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ, που αφορούν στον απαιτούμενο εξοπλισμό, τις εκπαιδευτικές εφαρμογές και τη δημιουργία εικονικού μουσείου.

Ενέκρινε τον οικονομικό απολογισμό και άλλα στοιχεία της περιόδου 01.01.– 30.09.2012.

Ενημερώθηκε από τους αρμόδιους Γενικούς Διευθυντές και συζήτησε για θέματα που αφορούν στον προϋπολογισμό της διαχειριστικής χρήσης 2013.

Αποφάσισε τη διενέργεια διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού για την προμήθεια κεφαλικού άκρου επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής SFN-MFN σε κωδίκευση MPEG4 για τα ραδιοτηλεοπτικά προγράμματα της ΕΡΤ, με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά. Η προϋπολογισθείσα δαπάνη ανέρχεται σε 307.500 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%).

Ενέκρινε την ανανέωση (86 επεισόδια) της εσωτερικής παραγωγής «ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ». Το κόστος ανά επεισόδιο ανέρχεται σε 2.323,25 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

Ενέκρινε τη μετακίνηση – τοποθέτηση από 10.12.12 της δημοσιογράφου Θεοχαρούλη Κωνσταντίνας ως ανταποκρίτριας της ΕΡΤ στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας για ένα έτος.

Ενέκρινε την καταβολή χρηματικού ποσού σε υπαλλήλους που αποχώρησαν από την ΕΡΤ, ως αποζημίωση για τη μη χορήγηση οφειλόμενης κανονικής άδειας και ρεπό μέχρι την ημερομηνία συνταξιοδότησής τους.

ΑΠΕΡΓΙΕΣ

Συνεχίζονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο “Κέρδος”

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σωματείων

Τα Διοικητικά Συμβούλια της Ε.Σ.Η.Ε.Α., της Ε.Π.Η.Ε.Α. και της Ε.Τ.Η.Π.Τ.Α., αποφάσισαν την κήρυξη απεργίας για τους δημοσιογράφους, τους διοικητικούς υπαλλήλους και τους τεχνικούς τύπου, που εργάζονται στην εφημερίδα «ΚΕΡΔΟΣ» και στην ιστοσελίδα «kerdos.gr» από τις 06.00 το πρωί του Σαββάτου, 24 Νοεμβρίου 2012 έως τις 06.00 το πρωί της Τρίτης, 27 Νοεμβρίου 2012.

Τα Διοικητικά Συμβούλια των Ενώσεων διαμαρτύρονται έντονα για την παρατεταμένη ασυνέπεια της εργοδοσίας της εφημερίδας «ΚΕΡΔΟΣ» ως προς την καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών των συναδέλφων. Επιπλέον, η εργοδοσία προέβη σε μονομερή μείωση των αποδοχών των εργαζομένων παρακάμπτοντας και τη σχετική απόφαση του ΣΕΠΕ.

Οι εργαζόμενοι ζητούν από την εργοδοσία να καταβάλει αμέσως όλες τις οφειλόμενες αποδοχές και να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΕΠΕ, η οποία ορίζει ότι πρέπει να καταβληθούν όλα τα νόμιμα επιδόματα των συναδέλφων.

Συνεχίζεται και η απεργία στο Flash

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΣΗΕΑ, ΕΠΗΕΑ

Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ και της ΕΠΗΕΑ αποφάσισαν την κήρυξη απεργίας από τις 06.00 το πρωί του Σαββάτου, 24 Νοεμβρίου 2012 έως τις 06.00 το πρωί της Τρίτης, 27 Νοεμβρίου 2012 όλων των δημοσιογράφων και των διοικητικών υπαλλήλων, οι οποίοι εργάζονται στο ραδιοφωνικό σταθμό «FLASH», ύστερα από την παράνομη και αντεργατική συμπεριφορά της εργοδοσίας.

Η ιδιοκτησία του ομίλου Κυριακίδη εξακολουθεί να οφείλει δεδουλευμένες αποδοχές, ενώ αθέτησε και την υπόσχεσή της, με την οποία είχε δεσμευτεί ότι μέχρι σήμερα θα κατέβαλε ένα μισθό σε όλους τους εργαζόμενους. Ταυτόχρονα προέβη σε αυθαίρετη και παράνομη μείωση του βασικού μισθού και των μέχρι τώρα καταβαλλομένων επιδομάτων.

Οι Ενώσεις ζητούν:

Την άμεση καταβολή όλων των οφειλομένων στους συναδέλφους μας.

Την τήρηση όλων των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η ιδιοκτησία.

Την άμεση συμμόρφωση της εργοδοσίας με την εργατική νομοθεσία, τις ΣΣΕ και τις συμβατικές υποχρεώσεις της και την αποχή της από οποιαδήποτε απόπειρα ή προσχηματική ενέργεια, που αποσκοπεί σε περαιτέρω μείωση των αποδοχών των συναδέλφων μας.

Σχετικά Άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.