Το Facebook αλλάζει με τη χρήση γυαλιών εικονικής πραγματικότητας παμε στην metaverse εποχή

Cropped scaled
Facebook
Twitter
LinkedIn

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του BBC, η εταιρεία Facebook αποκάλυψε πως σχεδιάζει να περάσει σε μια νέα ψηφιακή εποχή, την οποία αποκαλεί metaverse -έναν διαδικτυακό κόσμο στον οποίο οι άνθρωποι θα μπορούν να παίζουν, να εργάζονται και να επικοινωνούν στον εικονικό κόσμο με τη χρήση γυαλιών εικονικής πραγματικότητας.

ο τεχνολογικός κολοσσός προσπαθεί να μεταβεί σε αυτό που, όπως υποστηρίζει, είναι η επόμενη εποχή του διαδικτύου, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει πως οι υπάρχουσες υπηρεσίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram και What’s App θα πάψουν να λειτουργούν.

Πλέον, ο λογαριασμός στο Facebook δεν θα είναι απαραίτητος και οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα «εργαλεία» της εταιρείας (Whats’App, Instagram κ.λπ.) μέσα από μια ενοποιημένη ψηφιακή εμπειρία.

ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, προσπαθεί να εξηγήσει τη νέα σελίδα στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας.

«Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες», είπε.

«Η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική -ένα ενσώματο διαδίκτυο, όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε», συνέχισε.

«Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας», λέει επίσης ο Ζάκερμπεργκ.

«Καθώς το νέο μας εμπορικό σήμα αρχίζει να εμφανίζεται στα προϊόντα μας, ελπίζω ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα γνωρίσουν το εμπορικό σήμα Meta και το μέλλον που αντιπροσωπεύουμε», συνεχίζει.

Η αλλαγή στο όνομα του Facebook έρχεται έπειτα από ένα σερί αρνητικής διαφήμισης για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μετά τις αποκαλύψεις της πληροφοριοδότη και πρώην τεχνικού της εταιρείας, Φράνσις Χόγκεν.

Η Χόγκεν μίλησε στο Κογκρέσο και στη βρετανική Βουλή και υποστήριξε πως τα υψηλά ιστάμενα στελέχη του facebook βάζουν τα κέρδη τους πάνω από την ασφάλεια των χρηστών

Σχετικά Άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.