Οι βιαστές και ο βιασμός των εγκεφαλικών κυττάρων μας…Γράφει ο Αλκης Φιτσόπουλος

αρχείο λήψης
Facebook
Twitter
LinkedIn

Οι βιαστές και ο βιασμός των εγκεφαλικών κυττάρων μας…

Γράφει ο Αλκης Φιτσόπουλος

Νοσηροί εγκέφαλοι μιας νοσηρής κοινωνίας που καλλιεργεί συστηματικά το μηδέν και το τίποτα, ακόμη και όταν, δήθεν, το στηλιτεύει.

 

Η υπόθεση της 12χρονης στα Σεπόλια, όπως και τόσες άλλες, είναι τόσο σοβαρή, που αφέθηκε στις «κρησάρα της δεκάρας» των πρωϊνάδικων και μεσημεράδικων. Όπως γίνεται με όλα τα σοβαρά γεγονότα που συμβαίνουν στον κόσμο, όχι μόνο στην Ελλάδα. Αδαείς παρουσιαστές, όχι δημοσιογράφοι οι περισσότεροι/ες, επιδίδονται σε μία άνευ προηγουμένου κουτσομπολίστικη προσέγγιση, γιατί δεν ενδιαφέρονται για την καρδιά του προβλήματος, παρά μόνο για την τηλεθέαση.

Τόσο τους επιτρέπει η σχεδόν μηδενική πνευματική συγκρότησή τους κι η τσέπη τους, που εξαρτάται από την τηλεθέαση. Το αποκορύφωμα του τηλεοπτικού παραλογισμού, είναι πως τους συμπαραστέκονται και επιφανείς δικηγόροι και επιστήμονες, πρόθυμοι να αναπτύξουν τις απόψεις τους, για τα πέντε λεπτά διασημότητας.

Είναι προφανές ότι τα πρωϊνάδικα και τα μεσημεράδικα έχουν αναπτύξει παράλληλους νευρώνες, εντελώς παρασιτικούς στα εγκεφαλικά τους κύτταρα, που απομυζούν τους κανονικούς. Και προφανώς απολαμβάνοντας την αυταρέσκειά τους με συνεχή ποσταρίσματα, δημιουργούν μία virtual reality πρώτα στον εαυτό τους και μετά, σ’ αυτούς τους δύστυχους που τους παρακολουθούν.

Αναπαράγοντας τα ίδια και τα ίδια, με τους βιασμούς της 12χρονης, του βιαστή στο Παλαιό Φάληρο και σε όσους βιασμούς συμβαίνουν και δεν καταγράφονται, όλοι/ες συνθέτουν ένα πεδίο μιμητισμού στον αμόρφωτο, ακαλλιέργητο, απαίδευτο ανθρωπάκο. Αυτόν τον ανθρωπάκο που οι ίδιοι σφυρηλατούν κάθε μέρα με τις επιδερμικές «αναλύσεις» τους για τον βιασμό, την γυναικοκτονία κ.λπ.

Αν πράγματι υπήρχε ενδιαφέρον για τους βιασμούς, θα έπρεπε να αναζητήσουν όλοι την γενεσιουργό αιτία που προτρέπει, οδηγεί, κατευθύνει τον βιαστή. Ουδείς ασχολείται με αυτό. Ποιο είναι το προφίλ του βιαστή του Παλαιού Φαλήρου; Ποιο, αυτό των βιαστών της 12χρονης; Και μην πει κανένας ότι στην φρικαλέα περίπτωση των Σεπολίων εμπλέκονται και πολιτικά πρόσωπα και επώνυμοι. Όποιος, δηλαδή, είναι επώνυμος, πάει να πει ότι δεν είναι και «χαλασμένος» πνευματικά;

Θα είχε ενδιαφέρον, να ερωτηθεί ο κάθε βιαστής, σε καθεστώς ψυχανάλυσης, ποια ενδιαφέροντα έχει σε αυτήν τη ζωή. Ποια μουσική του αρέσει, ποια βιβλία έχει διαβάσει, αν έχει πνευματικό βάθος, αν γνωρίζει τι είναι πολιτισμός ως έννοια. Θεωρώ αδιανόητο, ο βιαστής του Παλαιού Φαλήρου και της 12χρονης να βιάζει και την επόμενη στιγμή να πιάνει στα χέρια του ένα βιβλίο του Καζαντζάκη. Ή, να ακούει Χατζηδάκι, Θεοδωράκη, να πηγαίνει στο θέατρο ή στο κινηματογράφο και να βλέπει διδακτικές ταινίες ζωής.

Δεν είναι σύμφυτα ο βιασμός με τον πολιτισμό. Και ποιος ανήγαγε τον Αργυρό και την Φουρέιρα και την Πάολα ως σημαίνοντα πρόσωπα της ελληνικής κοινωνίας;

 

Ακόμα και μουσική ραπ που αναφέρεται σε κοινωνικές αδικίες, σε ανισότητες, να ακούει, κανένα πρόβλημα. Αν το έκανε, δεν θα είχε οδηγηθεί ποτέ στον βιασμό. Διότι όσο μεγαλύτερη είναι η πνευματική διάπλαση του ανθρώπου, τόσο μεγαλύτερη είναι και η τιθάσευση των έστω και εγγενών παθών του.

Στη σημερινή εποχή, ο κάθε άνθρωπος αναζητά έναν τρόπο απόλαυσης της αυταρέσκειάς του, του «εγώ» του. Η τηλεόραση είναι ένας τρόπος. Ο βασικός είναι τα social media, που κατατρώγουν αργά, αλλά σταθερά μέχρι εξαφάνισης τους χρήσιμους νευρώνες του εγκεφάλου. Κι επειδή ό,τι γίνεται στην Αμερική, έρχεται και στην Ελλάδα, δεν απέχει μακριά η στιγμή που ο βιασμός θα είναι ένα μέσον για να στρέψει ο καθένας τα βλέμματα επάνω του και να γίνει viral.

 

Πολλοί, λέει, σκοτώνουν για να το πετύχουν. Αυτό ανέφερε η τηλεοπτική σειρά της ΕΡΤ2 «Η Αλήθεια για τα VIRAL Βίντεο». Όποιος την έχει παρακολουθήσει, προφανώς και αντιλαμβάνεται όλα τα παραπάνω, για την ανάγκη διασημότητας που διαμορφώνουν τα social media. Κι η τηλεόραση που παίζε πρίμο σεκόντο τον κάθε βιαστή.

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.