Από έκρηξη που διαμέλισε τα πτώματά τους (σ.σ.: πιθανότατα αντιαεροπορικου βλήματος), προήλθε ο θανατος των δύο επιβατών του διθέσιου αεροσκάφους Diamond DA 42, το οποίο έπεσε χθες βράδυ σε απόσταση 15 χλμ. από την τουρκική φρεγάτα Gelibolou (F493) όπως αναφέρει σε δηλώσεις του ο Κύπριος ιατροδικαστής Νικόλας Χαραλάμπους!
Ο ιατροδικαστής αναφέρει ότι “λήφθηκαν δείγματα για ταυτοποίηση με τη μέθοδο του DNA καθώς οι σοροί των δύο άτυχων επιβατών δεν εντοπίστηκαν ολόκληροι (!), αλλά ορισμένα μέλη τους και σε μη αναγνωρίσιμη κατάσταση”.
Αυτό σημαίνει ότι κάηκαν και διαμελίστηκαν και αυτό μπορεί να συμβεί μόνο από έκρηξη.
Αυτές οι δηλώσεις προστίθενται στο γεγονός ότι το εκπαιδευτικό αεροσκάφος έπεσε στη θάλασσα με μεγάλη ταχύτητα,σαν πυροβολημένο πουλί, και ξεκάθαρα πια μιλάμε για κατάρριψη, αφού άλλη εξήγηση δεν υπάρχει.
Οτι έμεινε από τους άτυχους επιβάτες περισυνελλέγη από την γερμανική φρεγάτα, «Braunschweig» F-260.
Αρα πλέον έχουμε ισχυρή ένδειξη ότι το αεροσκάφος πιθανότατα εβλήθη από αντιαεροπορικό βλήμα (με ESSM και SM-1 είναι εξοπλισμένη η τουρκική φρεγάτα) προφανώς από λάθος εκτίμηση των Τούρκων, που ήταν η μόνη ένοπλη παρουσία στο σημείο πτώσης των άτυχων ανδρών.
Το τουρκικό πλοίο διαθέτει 32 × SM-1MR μέσης ακτίνας δράσης και 32 × ΕSSM με εκτοξευτές Mk-41 VLS (4 πυραύλους ESSM ανά κάνιστρο MK-41 με τη χρήση τετραπλών κάνιστρων MK25 Quadpack, με 8 κελιά).
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων Γιαννάκης Λοϊζου μίλησε «για βίαιη πρόσκρουση του αεροσκάφους στη θάλασσα». Αυτό που εννοεί είναι πώς δεν έγινε καμία προσπάθεια προσθαλάσσωσης από το χειριστή, ο οποίος διέθετε την εμπειρία να επιχειρήσει κάτι τέτοιο σε περίπτωση που «έχανε» τον έναν ή και τους δύο κινητήρες.
Την ίδια ώρα Ελληνες και Κύπριοι δημοσιογράφοι τέτοιες δηλώσεις τις παίζουν στα “χαμηλά”, και “χωμένες” εντός άσχετων τίτλων για να μην καταλάβει κανείς ότι είχαμε σκηνικό “Ιμίων” και ότι θα πρέπει η ελληνική κυβέρνηση όπως και η κυπριακή να αναζητήσουν ευθύνες από την Άγκυρα.