Η Πάολα Χατζηλαμπρή έγινε γνωστή στο ευρύ τηλεοπτικό κοινό της Κύπρου, μέσα από την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Αντ1 Κύπρου.
Το θέατρο όμως, ήταν εξαρχής ένας έρωτας που δεν θα μπορούσε να μην ολοκληρωθεί, αφού η Πάολα, είχε τελειώσει το Εθνικό Θέατρο στην Αθήνα. Αργά η γρήγορα, αφήνει τα τηλεοπτικά στούντιο, ιδρύοντας την σχολή θεάτρου «School of Theatre» διδάσκοντας θέατρο, χορό, αυτοσχεδιασμό και ορθοφωνία σε παιδιά και ενήλικες για 12 χρόνια. Η επιστροφή της στο θεατρικό σανίδι έγινε το 2009 με τον ρόλο της «Εκάβης» στις «Τρωάδες» του Ευριπίδη, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Λεωνίδα Λοϊζίδη, με μουσική Μίκη Θεοδωράκη και μετάφραση Μιχάλη Κακογιάννη σε περιοδεία στην Ελλάδα και στην Αμερική. Είναι μια από τις 23 Ιέρειες της Ολυμπιακής Φλόγας μέχρι και σήμερα, υπό τις οδηγίες της χορογράφου Μαρίας Χορς που ήταν δασκάλα της στο Εθνικό Θέατρο και κατόπιν της Άρτεμις Ιγνατίου.
Για την Πάολα Χατζηλαμπρή θα μπορούσε να μιλάμε για μέρες, οι αναφορές αυτές είναι λίγες κοντά στα πολλά που έχει κάνει στην μέχρι τώρα πορεία της.
Με αφορμή τον μονόλογο του Paul Lambis «Μελίνα – Η Tελευταία Ελληνίδα Θεά» που θα παίξει για μια και μοναδική βραδιά την Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου στο Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη, η Πάολα Χατζηλαμπρή μιλάει στο aVecnews και στην Λαμπριάνα Κυριακού για την παράσταση που κέρδισε τις εντυπώσεις σε Κύπρο και εξωτερικό.
ΛΚ: Πόσο δύσκολο είναι να ενσαρκώνεται μια τόσο μεγάλη προσωπικότητα;
ΠΧ: Είναι αναμφισβήτητα ο ρόλος της ζωής μου. Η Μελίνα ανέκαθεν ήταν η αγαπημένη μου και είναι μεγάλη η τιμή, η ευθύνη και το βάρος αυτού που συνειδητά επέλεξα να κάνω. Μελετώ την Μελίνα τα τελευταία 2 χρόνια. Έκανα πολλή έρευνα και γνώρισα ανθρώπους που την γνώριζαν και που δούλεψαν μαζί της. Έμαθα και αναθεώρησα πολλά μελετώντας την Μελίνα.
ΛΚ: Στο εξωτερικό σας αγκάλιασε ο κόσμος με μεγάλη θέρμη. Το Αθηναϊκό κοινό είναι πιο επικριτικό. Σας φοβίζει η σύγκριση με την Μελίνα;
ΠΧ: Η Αθήνα για μένα είναι το μεγάλο στοίχημα γιατί είναι η έδρα της Μελίνας! Φυσικά και είμαι προετοιμασμένη για ένα αυστηρό κοινό αλλά η αγάπη, το μεράκι και ο επαγγελματισμός που βάλαμε σε αυτή την παράσταση θα αφήσουν ικανοποιημένους και τους πιο απαιτητικούς! Είναι ένας φόρος τιμής σε μια γυναίκα σύμβολο της Ελλάδας.
ΛΚ: Μετά από μια μίνι επιτυχημένη περιοδεία στο εξωτερικό κάνετε σταθμό στις 4 Δεκεμβρίου στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννη. Ας μιλήσουμε για αυτόν τον θεατρικό μονόλογο που σκηνοθετεί ο Paul Lambis.
ΠΧ: Η πρεμιέρα έγινε στην Νέα Υόρκη με μεγάλη επιτυχία και ακολούθως κάναμε 7 παραστάσεις σε όλες τις πόλεις της Κύπρου. Ο θεαυρικός αυτός μονόλογος που γράψαμε μαζί με τον Πωλ περνάει από όλα τα σημαντικά στάδια της ζωής της Μελίνας με ειλικρίνεια, χιούμορ, πόνο, δάκρυ και περηφάνια για την Ελλάδα. Η Μελίνα ηθοποιός, γυναίκα, η Μελίνα ενάντια στη Χούντα…η Μελίνα Υπουργός Πολιτισμού να ζητά την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα!
ΛΚ: Ποιος είναι ο επόμενος σταθμός σας;
ΠΧ: Ο επόμενος σταθμός μας είναι το Πριγκιπάτο του Μονακό όπου και θα κάνουμε μια φιλανθρωπική παράσταση για το Ίδρυμα Γκρέις Κέλλυ. Ακολουθεί παγκόσμια περιοδεία σε Αγγλία, Νότιο Αφρική, Αυστραλία και Αμερική καθώς στο εξωτερικό παίζω στα αγγλικά. Επίσης συμμετέχουμε σε διάφορα φεστιβάλ μονοδράματος οπότε είναι γεμάτη η χρονιά του 2018 από «Μελίνα».
Ως επίλογο αυτής της κουβέντας, θα ήθελα να αναφέρω μερικές από τις στιγμές της καριέρας της Πάολας Χατζηλαμπρή γιατί πραγματικά είναι από τις έντονες προσωπικότητες του νησιού που πρέπει οι Ελλαδίτες να γνωρίζουμε.
Πληροφορίες για την παράσταση:
«Μελίνα: Η τελευταία Ελληνίδα Θεά» στις 4 Δεκεμβρίου στο ΙΜΚ
Όσο για τα όνειρα και τους στόχους της η ίδια λέει με ειλικρίνεια «Ο ουρανός είναι το όριο…» |