Αυτό το μήνα τρεις τυχεροί έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν το νέο βιβλίο της Μαίρης Βασάλου “Το Χαμένο Άλλοθι”. Ένα εξαιρετικό αστυνομικό βιβλίο που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο από τις Εκδόσεις Διάπλαση. Μια καλή συντροφιά για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.
«Ο καθένας μπορεί να σε σκοτώσει με τον τρόπο του ».
Όροι και προϋποθέσεις του Διαγωνισμού:
Ημ/νία λήξης: 15/6/2018
Έγραψαν για το βιβλίο:
Η Βασάλου έχει αποτυπώσει την περίοδο του μεσοπολέμου με μια γλώσσα εποχής, δηλαδή αν πει κάποιος ότι αυτό το μυθιστόρημα γράφτηκε, ας πούμε, το 1935 ή το 1945 για τον μεσοπόλεμο, θα σε πείσει αμέσως. Εδώ λοιπόν είναι το δύσκολο, κατά την ταπεινή μου άποψη βεβαίως: δεν σου δίνει περιθώρια. Είναι σαν να βλέπεις, επαναλαμβάνω, μια ταινία, όπου οι λεπτομέρειες, τα έπιπλα, οι κινήσεις, τα μάτια, τα βλέμματα, ο λόγος, είναι δεδομένα – δεν μπορείς να πεις «εδώ δεν είναι έτσι». Επίσης, έχει φτιάξει τα σκηνικά, τέτοια σκηνικά που είναι σαν να έχει ζήσει εκείνη την περίοδο, και ξέρετε, δεν είναι εύκολο· δεν σημαίνει ότι διάβασα, είδα ένα ντοκιμαντέρ και κατάλαβα. Όλοι μέσα μας ξέρουμε για παλιότερα έπιπλα, για παλιότερα σπίτια, για παλιότερες σκάλες, για παλιότερους δρόμους, αλλά η Βασάλου έχει ένα βλέμμα σαν να βλέπεις φιλμ εποχής.
Ανδρέας Ροδίτης ΕΡΤ1
Μυθιστόρημα παλιάς κοπής, με αστική γοητεία, εξαιρετική πλοκή, ιδιαίτερο αφηγηματικό στυλ και συνεπείς χαρακτήρες. Ένα πολυεπίπεδο μυθιστόρημα που ξεκινά από τον τίτλο του: «Το χαμένο άλλοθι». Στον τίτλο του βρίσκεται το κλειδί.
Ελένη Γκίκα fractalart.gr
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι ο θρίαμβος των λέξεων. Κι΄ όμως, το ενδιαφέρον του αναγνώστη δεν ‘’τρέχει’’ μόνο στη γλώσσα. Γιατί η πλοκή σε παρασέρνει… ’’Το Χαμένο άλλοθι’’ σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή. Ο λόγος η παρατηρητικότητα της συγγραφέως σε κάνει μέρος της Ιστορίας των ηρώων της και των γεγονότων της εποχής.
Νίκος Στέφος aVecnews.gr
Για πάνω από τριακόσιες σελίδες θα αναρωτηθείτε για το αν η Όλγα Μιλιόσοβα είναι ένοχη ή όχι. Για το αν θα εκτελεστεί από το απόσπασμα ή θα γλυτώσει. Για το αν θα επιστρέψει στην πατρίδα της ή όχι. Και πώς όλο αυτό θα οδηγήσει στη λύτρωση των ηρώων, δικαίων και αδίκων. Η ζωή δεν είναι ούτε δίκαιη ούτε άδικη. Είναι «απλά» αυτή που είναι, με ό,τι τούτο έχει αντίκτυπο σε όσους δηλώνουν θιασώτες του. Η Μαίρη Βασάλου καταθέτει ένα δημιούργημα το οποίο έρχεται να «καταπιεί» τους αναγνώστες με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο. Διαβάζεις το βιβλίο, νιώθεις πως το καταβροχθίζεις, ενώ – στην ουσία – εκείνο κατακτά εσένα. Κανείς δεν νιώθει άσχημα. Έχεις την ψευδαίσθηση πως είσαι στη θέση του οδηγού, ενώ βρίσκεσαι καρφωμένος κάπου πίσω.
Κώστας Κουλης Noizy.gr
Η Μαίρη Βασάλου έχει αυτό που έχει σήμερα ανάγκη ο κόσμος όσο ποτέ για να νοιώσει άνθρωπος. Την καλοσύνη, τον ρομαντισμό μιας τρυφερής εφηβείας που δεν απέβαλε ποτέ και την ειλικρίνεια των προθέσεων που είναι σαν διαφανές γυαλί φανερώνοντας τα υπέροχα συναισθήματα της.
Νίνα Ναχμία συγγραφέας – στιχουργός
Υπόθεση:
Όταν ο ιατρός Ιάσων Ρώμας, τρελός από αγωνία, ανεβαίνει τα σκαλοπάτια του γειτονικού σπιτιού, δεν ξέρει τι θα αντικρίσει. Ανάμεσα στα θύματα είναι και η αγαπημένη του Ρέα;
Καλοκαίρι του 1924. Το έγκλημα της οδού Περικλέους συγκλονίζει την Αθήνα. Το άκουσμα της είδησης σημαδεύει καίρια τη ζωή των αδελφών Ρώμα, της Καλλιρρόης, του Ιάσονα και του Πιέρου, αφήνοντάς τους έκθετους στη δίνη μιας αδιανόητης περιπέτειας.
Χειμώνας του 1928. Η εκτέλεση της ποινής πλησιάζει… Κατηγορούμενη, η όμορφη κόρη Ρώσων εμιγκρέ: η «ξένη» για τους πολλούς, Όλγα Μιλιόσοβα για τους λίγους. Η φωνή της ακόμη αντηχεί – δεν έπαψε ποτέ να δηλώνει αθώα. Η ετυμηγορία; Τρις εις θάνατον.
Θανάσιμες σιωπές, άκαμπτες πεποιθήσεις και τα προσωπικά όνειρα μιας κοινωνίας που δεν είναι ακόμη έτοιμη να απαλλαγεί από τα ήθη και τις προκαταλήψεις του παρελθόντος καθορίζουν τις τύχες των ηρώων του βιβλίου. Θα βρεθεί αυτός που έσπειρε τον θάνατο; Ποιοι οι συνεργοί και οι συνένοχοι; Υπάρχει ελπίδα, φως στο τέλος του δρόμου; Ποιοι θα φθάσουν στην επόμενη στροφή; Οι υπαίτιοι, οι ένοχοι, και μαζί τους οι αθώοι;
Κοινωνικό μυθιστόρημα με αστυνομικές, υπαρξιακές και φιλοσοφικές αναφορές. Η συγγραφέας υφαίνει μια εντυπωσιακή πλοκή, χρησιμοποιώντας συνεχή φλας-μπακ και αριστοτεχνική γλώσσα για να αναπτύξει χαρακτήρες που ξαφνιάζουν, θύτες και θύματα του περιβάλλοντός τους. Η ολοζώντανη απεικόνιση μιας αθηναϊκής εποχής που βρισκόταν όπως και η δική μας σε κρίση, στο μεταίχμιο.