Η αδιαφορία και ο δεσποτισμός υπηρεσιών που εξοντώνουν τον έλληνα πολίτη θα πάρει τέλος! Επιτέλους οι διαμαρτυρίες ΄χιλιάδων πολιτών για την ανελέητη αντιμετώπισή τους απο ΄΄υπεύθυνους”που κρατούν για χρόνια τις υποθέσεις τους στα συρτάρια θα ερευνηθούν!
Οι δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας στον ΕΦΚΑ που οδηγούνται σε πειθαρχικό έλεγχο
1.Περιμένει από το 2018 την αναπηρική σύνταξη
Καταγγελία για:
-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
-Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails
-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας
-Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ
-Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού
- Έκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία!
Καταγγελία για:
-Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid
-Aδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω
«Μπαλάκι» ανάμεσα σε ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης
Καταγγελία σε τηλεοπτική εκπομπή για:
-Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου,
-Η μια υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ, Τμήμα Επικουρικής Ασφάλισης):
Πέντε χρόνια για μια απάντηση πέντε λεπτών.
Καταγγελία για:
-Καθυστέρηση- άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.
- Έκαναν λάθος πριν δύο χρόνια αλλά δεν επιστρέφουν τα χρήματα
Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων
- Δεν απαντούν ούτε στο γραφείο του υπουργού
Καταγγελία για:
-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
-Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail
-Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου Υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλοντος
- Ο ΕΦΚΑ δεν βρίσκει την οφειλή αλλά το ΚΕΑΟ χρεώνει τόκους!
Καταγγελία για:
-Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο
-Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσης του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ
-Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ
- Στην αναμονή από τον Οκτώβριο του 2020
Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για: Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555
- Υπάλληλος σε άδεια από το Δεκέμβριο;
Καταγγελία για ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό.
Καταγγελία σε ιστοσελίδα για:
-αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
-καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ
Σε δήλωσή του, ο Κ. Χατζηδάκης επισήμανε τα εξής:
«Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ. Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν, μεταξύ άλλων, και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι’ αυτό, αν χρειαστεί, θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».