«Έγκλημα στα Τέμπη» του τέως πρύτανη του ΑΠΘ Γιάννη Μυλόπουλου-Του Γιάννη Κριτσαντώνη

514713238 2115370512274885 6618289560718513746 n
Facebook
Twitter
LinkedIn
458366002 1884188002059805 9338708016217724 nΓράφει ο Γιάννης Κριτσαντώνης
     Βρέθηκα σήμερα το απόγευμα (χθες) στην παρουσίαση του αποκαλυπτικού πράγματι βιβλίου «Έγκλημα στα Τέμπη» του τέως πρύτανη του ΑΠΘ Γιάννη Μυλόπουλου, στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ. Παρόντες στο πάνελ, εκτός του συγγραφέα, και ο πραγματογνώμονας Αχιλλέας Μιχόπουλος, αλλά και ο πρόεδρος των εργαζομένων μηχανοδηγών της Hellenic Train (που τον…. απέλυσε) Κώστας Γενιδούνιας. Ο κ Γενιδούνιας διευκρίνισε ότι «όλο το σιδηροδρομικό υλικό (βαγόνια, μηχανές, ράγες κλπ) εξακολουθούν να ανήκουν στο κράτος. Μόνο το ΄μεταφορικό έργο’ πουλήθηκε στους Ιταλούς»…
Στο τέλος της παρουσίασης τον ρώτησα «πώς γίνεται να χρησιμοποιείται η κρατική υποδομή για να κάνουν οι Ιταλοί το… ‘μεταφορικό τους έργο’ και μου απάντησε ότι «η Hellenic Train πληρώνει στο κράτος ένα κάποιο ποσό για τη χρησιμοποίηση της υποδομής…»
Και σκέφτεται τώρα ο απλός πολίτης, που δεν χρειάζεται να έχει και νομικές γνώσεις: Δηλαδή όλα αυτά τα τελευταία χρόνια με την επικινδυνότητα της υποδομής, δεν διαμαρτυρήθηκαν στην κυβέρνηση οι Ιταλοί ότι δεν γίνεται να παράγουν τέτοιο… «μεταφορικό έργο» υπό αυτές τις συνθήκες;;;;; Όχι ποτέ! Άρα πρέπει «σύσσωμη» και η Hellenic Train να βρεθεί στο σκαμνί γι αυτό το έγκλημα. Διότι για έγκλημα πρόκειται. Δηλαδή, με άλλα λόγια, για συνέργεια στο φόνο 57 ανθρώπων. Κακούργημα (και όχι απλώς πλημμέλημα – όπως κάποιοι θέλουν) μαζί με όλους τούς κυβερνητικούς υπεύθυνους που επίσης σιώπησαν. Καμόρα δηλαδή σε όλη της την έκταση….
(Οι φωτό, από την παρουσίαση του βιβλίου, είναι του καλού φίλου και συνάδελφου Γιώργου Κονταρίνη)
514160537 2115370715608198 5617691417375310117 n

Σχετικά Άρθρα