Θεσσαλονίκη: Ενοικίασε ποδήλατο και άφησε το αμάξι

alt
Facebook
Twitter
LinkedIn

Το πρώτο ιδιωτικό σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων στην Ελλάδα, παρόμοιας λογικής με αυτό που υπάρχει σε άλλες ευρωπαϊκές και ελληνικές πόλεις, εγκαινιάστηκε το απόγευμα της Τετάρτης στο δημαρχείο της Θεσσαλονίκης. Θα περιλαμβάνει επτά σταθμούς ενοικίασης και περίπου 120 ποδήλατα.

«Παραχωρήσαμε έναν χώρο στο δημαρχείο από όπου οι δημότες θα έχουν τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν δωρεάν το ποδήλατό τους. Στους υπόλοιπους σταθμούς η χρήση του ποδηλάτου θα είναι δωρεάν για την πρώτη μισή ώρα και από εκεί και πέρα θα κοστίζει πενήντα λεπτά για κάθε μισή ώρα που θα χρησιμοποιεί το ποδήλατο ο δημότης»λέει στο tovima.gr ο αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας κ. Χασδάι Καπόν. «Είναι η καλύτερη δυνατή λύση η οποία βελτιώνει την ποιότητα ζωής στην πόλη, ενώ δεν επιβαρύνει τους δημότες με επιπλέον δημοτικά τέλη» συμπληρώνει.

Η λειτουργία του σταθμού στο δημαρχείο θα ξεκινήσει την Πέμπτη, ενώ οι υπόλοιποι σταθμοί έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσουν από την ερχόμενη Δευτέρα. «Κεντρικός στόχος της πρωτοβουλίας είναι οι άνθρωποι να αφήνουν τα αυτοκίνητά τους εκτός κέντρου και να χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους» λέει ο κ. Δημήτρης Δημητριάδης, υπεύθυνος ανάπτυξης της εταιρείας firstbike που ανέλαβε την εγκατάσταση του συγκεκριμένου συστήματος.. «Μάλιστα, στα δύο μεγάλα πάρκινγκ που υπάρχουν στην περιοχή των Δικαστηρίων και του Μεγάρου Μουσικής όσοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν το σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων θα τυγχάνουν έκπτωσης κατά 50%» λέει ο κ. Δημητρίαδης.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται σε ένα πλαίσιο από πλευράς του Δήμου Θεσσαλονίκης να ενισχύσει τη χρήση του ποδηλάτου. «Μέσα στις επόμενες μέρες προχωράμε σε διεθνή διαγωνισμό για τη δημιουργία 26 θέσεων στάθμευσης για ποδήλατα σε κεντρικά σημεία της πόλης. Η Θεσσαλονίκη είναι από τις πόλεις όπου το ποδήλατο μπορεί να λειτουργήσει όχι ως μέσο αναψυχής και διασκέδασης, αλλά συμπληρωματικά ως προς τα άλλα μέσα μεταφοράς» ισχυρίζεται ο κ. Καπόν.

«Υπάρχει ένα μεγάλο παραλιακό μέτωπο, όταν ολοκληρωθούν οι ποδηλατικές υποδομές που απαιτούνται πιστεύω πως το ποδήλατο μπορεί να αποτελέσει σημαντικό κομμάτι της λύσης του κυκλοφοριακού προβλήματος στη Θεσσαλονίκη. Άλλωστε σιγά-σιγά η εικόνα του ποδηλάτη γίνεται γνώριμη στους κατοίκους της πόλης και, ακόμα σημαντικότερο, στους οδηγούς ΙΧ» σχολιάζει ο κ.Δημητριάδης ενώ από την πλευρά του ο κ. Καπόν καταλήγει: «Θεωρώ δεδομένη την επιτυχία του συγκεκριμένου συστήματος, Εδώ και καιρό υπάρχουν δημότες που απευθύνονται στο δήμο και ρωτάνε για το πότε θα ξεκινήσει να λειτουργεί. Στόχος μας είναι η όσο το δυνατόν γρηγορότερη επέκτασή του και σε άλλα σημεία της Θεσσαλονίκης».

Σχετικά Άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.