Ποπ Κορν και Κινηματογράφος… τι θα δούμε αυτή τη βδομάδα

cinema_iou1
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

γράφει η Κωστούλα Τωμαδάκη

Πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου και το κινηματογραφικό μενού αρκετά ενδιαφέρον με νέες ταινίες αλλά και κλασικά αριστουργήματα όπως ο “Γαλάζιος Άγγελος” και το προφητικό “Τελευταίο Ατού” με τον κυνικό αμοραλιστή δημοσιογράφο , Κερκ Ντάγκλας που πουλάει την ψυχή του στο διάβολο και “στήνει” την είδηση.

“Ο Μαύρος Γάτος του Έρωτα”, μπορεί να θυμίζει παλιομοδίτικη κομεντί και να φέρνει στο μυαλό το “Γρουσούζη” του Τζαβέλα, έχει όμως ένα μοναδικά ταλαντούχο κωμικό , τον Φρανσουά Ξαβιέ Ντεμεζόν που σε παρασύρει στο ρομαντικό happy end με παπά και με κουμπάρο.
“Η Πριγκίπισσα του Μονπεσιέ”, από τον Μπερτράν Ταβερνιέ, γέννημα θρέμμα των “Cahiers du Cinema”,ένα κομμάτι της ιστορίας και μια πολύπλοκη βαθιά σχέση ανάμεσα σε εκρηκτικούς χαρακτήρες.
“Η Αντίζηλος” ,το ατμοσφαιρικό ψυχολογικό θρίλερ με την αινιγματική Κριστίν Σκοτ Τόμας να χαρίζει το βάρος της ερμηνείας της.
“Φιλενάδες” είναι η γυναικεία απάντηση στο αντρικό διαθέσεων και επιθυμιών επιτυχημένο Hαngover.
“Ο Κύριος Πόπερ και οι Πιγκουίνοι του” Ο Τζιμ Κάρεϊ αναγκάζεται να συγκατοικήσει με τους πιγκουίνους του σε αυτή τη χαριτωμένη οικογενειακή ταινία.
“Γαλάζιος Άγγελος” , η πρωταγωνίστρια που έγινε ζωντανός θρύλος υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Γιόζεφ φον Στένμπεργκ
Στο “Τελευταίο Ατού” , ο Μπίλι Γουάιλντερ φτιάχνει το πορτρέτο
της διεφθαρμένης δημοσιογραφίας και είναι εξίσου σκληρός και απέναντι στο κοινό…. Κι αν κάποιος σκεφτεί ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί…. εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε ότι οι εμπνευσμένοι καλλιτέχνες είναι πιο μπροστά από τα ΜΜΕ , την πολιτική, την εποχή τους. Πάμε σινεμά!

Ο Μαύρος Γάτος του Έρωτα
του Νικολά Κις
με τους Φρανσουά Ξαβιέ Ντεμεζόν,Βιρτζινί Εφιρά

Η ιστορία: O Zουλιέν έχει πολύ σοβαρά προβλήματα. Παρόλο που είναι ένας πετυχημένος σύμβουλος γάμων δεν μπορεί να κρατήσει μια σχέση πάνω από δυο βδομάδες. Αυτή μάλιστα η γκαντεμιά του συμβαίνει από την παιδική ηλικία και επεκτείνεται και σε άλλους τομείς της ζωής του.
Ο Ζουλιέν αποτελεί τον `μαύρο γάτο“ για όσους τον συναντούν. Η Τζοάνα θα το αντιληφτεί από την πρώτη μέρα που θα τον γνωρίσει.

Η άποψη μας : Υπάρχει χιούμορ και μπόλικο ταλέντο σε αυτή τη συμπαθητική γαλλική κωμωδία γύρω από τη ζωή ενός “μαύρου γάτου”, ενός γρουσούζη που βλέπει όποια γυναίκα συναναστρέφεται να οδηγείται κυριολεκτικά στην καταστροφή.
Οι καλές προθέσεις των συντελεστών και κυρίως το μοναδικό ταλέντο του Ντεμεζόν φτιάχνουν μια σπαρταριστή κωμωδία πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις που έχει και συναίσθημα και κουβαλά την ατμόσφαιρα της γαλλικής κωμωδίας με σκηνές “one man show” στις οποίες ο Φρανσουά Ξαβιέ Ντεμεζόν ξεδιπλώνει το αυθεντικό ταλέντο του.
Ανάλαφρη, διασκεδαστική και με καλή καρδιά για να δροσίσει τις καλοκαιρινές νύχτες.
γκρο πλαν: στο Φρανσουά Ξαβιέ Ντεμεζόν, ένα μεγάλο κωμικό που άφησε καριέρα χρηματιστή στο Μανχάταν για να υπηρετήσει το θέατρο. Ταλαντούχος, εργατικός, απλός και λαμπερός. Θα ξανακούσουμε σύντομα για τον Ντεμεζόν.

{youtube}IzhcWBPBXKM{/youtube}

Η Πριγκίπισσα του Μονπεσιέ
του Μπερτράν Ταβερνιέ
τους Μελανί Τιερί, Γκασπάρ Ουλιέ

H ιστορία:1562. Στη Γαλλία την εποχή του Καρόλου ΙΧ, μαίνονται πόλεμοι θρησκευτικής φύσης. ..Η Μαρί ντε Μεζιέρ , κληρονόμος μιας από τις μεγαλύτερες περιουσίες του Βασιλείου, αγαπά το νεαρό Δούκα ντε Γκιζ , που είναι γνωστός στους ιστορικούς κύκλους ως `Σημαδεμένος“ . Για να αυξήσει το κύρος της οικογένειάς του , ο πατέρας της Μαρκησίας του Μονπεσιέ την αναγκάζει να παντρευτεί τον Πρίγκιπα, τον οποίο δεν έχει γνωρίσει ποτέ. Με τη χώρα να έχει μετατραπεί σε ένα πεδίο μάχης , ο Πρίγκιπας στέλνει τη σύζυγο του στο Σαμπινί , ένα από τα απομονωμένα κάστρα του , συνοδεία του Κόμη Σαμπάν, φίλο και δάσκαλό του, ζητώντας του να ολοκληρώσει την εκπαίδευση της συζύγου του προκειμένου να είναι σε θέση να παρουσιαστεί στην αυλή. Στη θλιβερή μοναξιά του Σαμπινί ,η Μαρί προσπαθεί να ξεχάσει τον πόθο που νιώθει για τον Γκιζ. Η μοίρα και η απρόσμενη έκβαση του πολέμου θα φέρουν τον Γκιζ και τον Δούκα του Ανζού (μελλοντικό Ερρίκο Γ’) λίγο αφότου επιστρέφει εκεί ο Μονπεσιέ.
Στο μεταξύ, ο Ανζού, θα ερωτευτεί την Πριγκίπισσα , στα θέλγητρα της οποίας έχει υποκύψει ο Σαμπιάν. Αποτέλεσμα αυτού είναι να δημιουργηθεί μια βίαιη και φλογερή αντιπαλότητα με έπαθλο την ίδια τη Μαρί .

Η άποψη μας : Τέσσερις πανίσχυροι άντρες “σφάζονται” στην ποδιά της γοητευτικής και έξυπνης Μαρί Ντε Μεζιέρ ενώ ο πόλεμος μεταξύ Καθολικών και Προτεσταντών καλά κρατεί. Ο Μπερτράν Ταβερνιέ στήνει ένα μοντέρνο δράμα εποχής, αποφεύγοντας τον “ακαδημαισμό” και επιλέγοντας νέους , `άφθαρτους` ηθοποιούς , εστιάζοντας κυρίως στις μικρές καθημερινές στιγμές ,σε ένα βλέμμα, μια χειρονομία. Η κινηματογράφηση σχεδόν χορογραφημένη με τη σφραγίδα του μεγάλου δημιουργού που δε στάθηκε ποτέ στην επιφάνεια των πραγμάτων..

γκρο πλαν: στη γοητευτική Μελανί Τιερί.

{youtube}2D5JTxLf_K4{/youtube}

O Kος Πόπερ και οι Πιγκουίνοι του
του Μάρκ Γουότερς
με τους Τζιμ Κάρεϊ ,Κάρλα Κουτζίνο

Η ιστορία: O Tόμι Πόπερ είναι ένα επιτυχημένο στέλεχος , η επαγγελματική ζωή του οποίου βυθίζεται στο χάος όταν κληρονομεί έξι πιγκουίνους. Σύντομα, το διαμέρισμά του μετατρέπεται σε χιονισμένο τοπίο, όμως, τελικά, ο Τόμι, μέσα από αυτή την περίεργη συγκατοίκηση θα κατανοήσει τη σημασία της οικογένειας –ανθρώπινης και μη…

Η άποψη μας: Με οικολογικό μήνυμα και φιλοζωική ευαισθησία η κωμωδία του Μαρκ Γουότερς αναφέρεται στη συγκατοίκηση των ανθρώπων με τα ζώα σε ένα αστικό περιβάλλον. Ταινία που απευθύνεται σε όλη την οικογένεια με τον ταλαντούχο Τζιμ Κάρεϊ σε ένα ρόλο που μας έχει συνηθίσει.

γκρο πλαν: στο live action των σπέσιαλ εφέ.

{youtube}GBVTtaJbMUI{/youtube}

Το Τελευταίο Ατού (1951)
του Μπιλι Γουάιλντερ
με τους Κερκ Ντάγλας, Γιαν Στέρλινγκ

Η ιστορία : Ο Τσακ Τέιτουμ είναι ένας φιλόδοξος ,εγωκεντρικό, ξύπνιος αλλά ξεπεσμένος ρεπόρτερ. Πηγαίνει ένα ταξίδι στο Νέο Μεξικό, αφού έχει απολυθεί από 11 εφημερίδες για δυσφήμιση, μοιχεία και ποτό, ανάμεσα στα άλλα. Εκεί, έχει βρει μια ασήμαντη δουλειά σε μια τοπική εφημερίδα. Ενώ καλύπτει ένα ασήμαντο γεγονός, πέφτει πάνω σε δημοσιογραφικό λαβράκι: ένας άντρας έχει παγιδευτεί μέσα σε μια σπηλιά που κατέρρευσε. Πιστεύοντας ότι έχει βρει τη χρυσή ευκαιρία που θα τον φέρει στην επιφάνεια, εκμεταλλεύεται την είδηση και την κάνει πρώτο θέμα στην εφημερίδα. Γύρω από τον άτυχο παγιδευμένο άντρα ενορχηστρώνεται ένα μεγάλο δημοσιογραφικό γεγονός , που εξελίσσεται σε ένα καρναβάλι των μίντια. Στην έρημη κοιλάδα έξω από τη σπηλιά στήνονται υπαίθρια μαγαζιά που πουλάνε πρόχειρο φαγητό, λούνα παρκ , μπάντες που βγάζουν τραγούδια σχετικά με το θέμα , ενώ τα πούλμαν με τους τουρίστες διαδέχονται το ένα το άλλο… Όλοι θέλουν να βρεθούν σε αυτό το συμβάν που έχει λάβει τεράστια δημοσιότητα.

Η άποψη μας : Μόλις το 1951 , ο Μπίλι Γουάλντερ γυρίζει μια από τις καλύτερες ταινίες στην ιστορία του σινεμά με θέμα τα Μίντια και το κυνήγι της είδησης. Ένα χρόνο μετά τη “Λεωφόρο της Δύσης” και την καυστική ματιά στο Χόλιγουντ, ο μεγάλος σκηνοθέτης, εστιάζει στον τύπο , μέσα από το πορτρέτο ενός κυνικού, ματαιόδοξου δημοσιογράφου, ο οποίος βάζει την καριέρα του πάνω από την είδηση.Η ταινία δεν άρεσε σε κριτικούς και κοινό γιατί ήταν πολύ μπροστά . Το “Big Carnival” αποκαταστάθηκε πολλά χρόνια αργότερα στις καρδιές του κοινού και κριτικής.

γκρο πλαν : στην αιχμηρή σαν μαχαίρι ερμηνεία του Κερκ Ντάγκλας.

{youtube}MjOxOAsnZbI{/youtube}

Σχετικά Άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μία καλύτερη εμπειρία.