aVecnews

Αγαπημένα βιβλία:

Λαμπερές παρουσίες στην Επίσημη Πρεμιέρα του Μaster Class

 

Με λαμπερές παρουσίες πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα της παράστασης Master Class, στο Θέατρο Χορν.


Η Μαρία Ναυπλιώτου σε καθηλωτική ερμηνεία, αποθεώθηκε από τους λαμπερούς καλεσμένους, οι οποίοι, μετά το τέλος της παράστασης, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δροσερά Campari Tonic καθώς και Schweppes mocktails!

Εκεί ήταν και τα καταστήματα Tsirou με πεντανόστιμες αλμυρές και γλυκιές λιχουδιές.

Η παρασταση master class συνεχίζεται για 2η χρονια κατω από νεα στεγη, στο θεατρο ΔΗΜΗΤΡΗΣ χορν, και μαζι της συνεχιζονται  me αμειωτους ρυθμους οι sold out παραστασεις καθιστωντας  ΠΛΕΟΝ βεβαιο το 2ο συνεχομενο απόλυτο sold out, για ολες τις παραστασεις της χρονιας!



 

ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

[...] ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος έχει στήσει μια παράσταση έξοχων ρυθμών και μέτρου, με συναρπαστικές παύσεις και σιωπές, ελκυστική - υπέροχη, παλλόμενη από ερωτισμό [...] Η Μαρία Ναυπλιώτου ως Κάλλας αφήνει πίσω τις τυχόν ευκολίες της και κάνει μια δεξιοτεχνική επίδειξη χωρίς ούτε στιγμή να επιδεικνύεται: μια ερμηνεία σπαρακτική, βγαλμένη απ’ τα σπλάχνα της διατηρώντας το classy, την αριστοκρατικότητα που κομίζει επί σκηνής, όσο ελάχιστες ηθοποιοί μας - ίσως να ’ναι κι η μόνη... Ένας θρίαμβος!

Γιώργος Σαρηγιάννης || Το Τέταρτο Κουδούνι

[…] Έμεινα. Τα ‘χασα. Εκτοξεύτηκα. Τσιμπιόμουνα. Ευλογήθηκα. Υποκλίθηκα! [...] Από τη σιωπή στην έκρηξη. Από την έκρηξη στο παραλήρημα. Από το παραλήρημα στην απελπισία για το φάντασμα του Αριστοτέλη Ωνάση. Από την απελπισία στην αλαζονεία. Από την αλαζονεία στην ταπείνωση. Από την ταπείνωση στην τιμωρία. Από την τιμωρία των μαθητών της στην προσωπική της αυτοτιμωρία. Και από την αυτοτιμωρία στην οργή και την εκδίκηση. Και μέσα σε όλα αυτά τα αντιφατικά συναισθήματά της, διαρκώς να εκπέμπει λάμψεις μιας ασυγκράτητης ευαισθησίας προς όλους και προς όλα!

Δημήτρης Δανίκας || Πρώτο Θέμα

[…] Χέρι-χέρι δεσπόζουν στη σκηνή η Μαρία Κάλλας και η Μαρία Ναυπλιώτου [...] Όσοι έχετε δει την κινηματογραφική εκδοχή του Masterclass με τη Φανί Αρντάν ξεχάστε την. Η ανεξήγητα υπερτιμημένη γαλλίδα σταρ δεν πιάνει μπάζα μπροστά στη Ναυπλιώτου. Όσο για τη σκηνοθεσία του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, σεβάστηκα τις πέρλες μου και δεν χίμηξα στην αγκαλιά του ξένου ανθρώπου. […] ο Παπασπηλιόπουλος είναι αυτό που έλεγαν οι παλιοί «εγεννήθη ημίν σκηνοθέτης». [...] Στην παράσταση αυτή μπορείτε να βάλετε όσο ψηλά θέλετε τον πήχη των προσδοκιών σας: η Μαρία Ναυπλιώτου με άνεση θα περάσει από πάνω του. Δαίμονας είναι η γυναίκα αυτή πάνω στη σκηνή. Ενας σκοτεινός δαίμονας και μια αγνή θεά. Μια casta diva.

Έλενα Ακρίτα || Τα Νέα

[…] Το Master Class είναι για μένα η καλύτερη παράσταση της σεζόν. Όχι μόνο για την εξαιρετική σκηνοθεσία, τους φωτισμούς που συμμετέχουν στη μυθοπλασία και τη φυσικότητα στο παίξιμο των ηθοποιών. Κυρίως όμως επειδή οι θεατές, όπως τότε με την Κάλλας, έτσι και τώρα συρρέουν για να δουν μια άλλη Μαρία να καταθέτει κάθε βράδυ την ψυχή της στα πόδια τους μετατρέποντας το θέατρο σε τόπο καθαγιασμένο από την Τέχνη της. Επειδή το θέατρο είναι ο Ναός της.

Λίνα Στεφάνου || LIFO

[…] Η Μαρία Ναυπλιώτου έρχεται να ενσαρκώσει όλες τις κλισέ εκφράσεις που ακολουθούν μια σπουδαία ερμηνεία: «υποκριτικός άθλος», «ερμηνεία-σταθμός», «τέρας υποκριτικής» κ.ο.κ. Δίνεται ολόψυχα, με παράφορο αλλά αξιοσημείωτα ελεγχόμενο πάθος, συγκλονιστική συναισθηματική γκάμα και με μια ερμηνεία βγαλμένη μέσα από τα σπλάχνα της […].

Τώνια Καράογλου || ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ

[…] Εάν μια παράσταση είναι «πάλη σώμα με σώμα», όπως μας λέει η Κάλλας, τότε το Master Class  του Παπασπηλιόπουλου κερδίζει κατά κράτος […] μια από τις πιο γοητευτικές, χορταστικές και  προσιτές στο ευρύ κοινό θεατρικές εμπειρίες της σεζόν.

Σοφία Ευτυχιάδου|| ελculture.gr

«Ηταν τελικά τόσο καλή η Ναυπλιώτου» με ρωτάνε. Δεν απαντώ. Δεν υπάρχουν ακριβείς λέξεις για να περιγράψεις αυτό που κάνει στην σκηνή. Δεν υπάρχουν λέξεις. Αυτό. […]Με μια εικαστικότητα βαθιά, στον πυρήνα της πλήρους παραστατικής μορφής τέχνης που είναι η performance στην σύγχρονη τέχνη, η Ναυπλιώτου άνοιξε δρόμους αχαρτογράφητους.

Κατερίνα I. Ανέστη || protagon.gr