ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ...Video

ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ...mas

Εκδοσεις ΔΙΑπλαση

User Menu

Κριτικές - Παρουσιάσεις
Δευτέρα, 13 Μάιος 2013 12:16
  Κριτική θεάτρου: Μιχαέλα Αντωνίου Elizadeth του Χάρη Ρώμα σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά – Πολυχώρος Vault Τα έργα που δίνουν την ευκαιρία στο θεατή να παρακολουθήσει από την κλειδαρότρυπα τον κόσμο των ηθοποιών και το ανέβασμα μιας παράστασης έχουν, μέσα στα χρόνια, μεγάλη απήχηση στο ευρύ κοινό.
 
Σάββατο, 02 Μάρτιος 2013 10:00
κριτική: Μιχαέλα Αντωνίου Θέατρο Τζένη Καρέζη Ο Μπέρτολντ Μπρεχτ έγραψε το Ο Αφέντης Πούντιλα και ο Δούλος του ο Μάττι το 1940-41 όταν βρισκόταν στην Φινλανδία, γι’ αυτό και η δράση του έργου εκτυλίσσεται εκεί. Έμπνευση για το έργο αποτελούν οι αφηγήσεις και τα διηγήματα της Χέλλα Βουολιγιόκι, η οποία τον φιλοξένησε στο κτήμα της όσον καιρό πέρασε στην αυτοεξορία στην χώρα της.
 
Πέμπτη, 14 Φεβρουάριος 2013 17:13
κριτική Μιχαέλα Αντωνίου Η Κωμωδία του Τυχαίου Θανάτου ενός Αναρχικού του Ντάριο Φο σε σκηνοθεσία Σπύρου Παπαδόπουλου – Θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης Ο Ντάριο Φο, βραβευμένος με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1997, θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους αυτού που σήμερα ονομάζουμε μοντέρνο λαϊκό θέατρο.
 
Πέμπτη, 07 Φεβρουάριος 2013 13:47
Κριτική Μιχαέλα Αντωνίου σε σκηνοθεσία Σταύρου Γιαννουλάδη, Θανάση Ζερρίτη, Γρηγόρη Λιακόπουλου – bios   Ο Frank Wedekind σημαντικός συγγραφέας του τέλους του δεκάτου ενάτου αιώνα ήταν παράλληλα και ηθοποιός. Η γραφή του προοριζόταν για τη σκηνή και γι’ αυτό είναι διαχρονική.
 
Πέμπτη, 31 Ιανουάριος 2013 13:52
της Μιχαέλα Αντωνίου Ο Mike Bratlett ανήκει στη νέα γενιά του Royal Court και του National Theatre της Αγγλίας. Έρχεται να διαδεχθεί συγγραφείς όπως οι John Osborne, Edward Bond και Arnold Wesker, ακόμα ίσως και τον Tom Stoppard, που έχουν χτίσει το σύγχρονο Αγγλικό μα και Ευρωπαϊκό θέατρο.
 
Πέμπτη, 24 Ιανουάριος 2013 12:17
Κριτική: Μιχαέλα Αντωνίου Ο Μάρτιν Σέρμαν, επιτυχημένος συγγραφέας περί των είκοσι θεατρικών έργων και αρκετών σεναρίων για τον κινηματογράφο, συχνά πραγματεύεται στα έργα του την
 
Κυριακή, 20 Ιανουάριος 2013 12:00
Κριτική: Μιχαέλα Αντωνίου Ένα σεβαστό κομμάτι του σύγχρονου, ποιοτικού, αμερικανικού κινηματογράφου ασχολείται με τον άνθρωπο και τις διαπροσωπικές σχέσεις.
 
Τρίτη, 15 Ιανουάριος 2013 20:54
Κριτική θεάτρου: Μιχαέλα Αντωνίου Το σύγχρονο θέατρο έχει να επιδείξει πλειάδα συγγραφέων που παίζουν με τη γλώσσα και τη σιωπή, την δράση και την αδράνεια, την ύπαρξη και την ανυπαρξία. Μερικοί είναι φορείς συγκεκριμένων τάσεων.
 
Σάββατο, 08 Δεκέμβριος 2012 11:27
Κριτική Μιχαέλα Αντωνίου Οι ζωές των καλλιτεχνών πάντα εγείρουν το ενδιαφέρον του κοινού. Οι αίσθηση ότι στέκεσαι απέναντι τους και τις παρακολουθείς σε φέρνει πιο κοντά σε προσωπικότητες που θαυμάζεις ή αγαπάς. Η Εντίθ Πιάφ και η Σωτηρία Μπέλλου είναι δύο ερμηνεύτριες με σπουδαίες φωνές, μα και αμέτρητους θαυμαστές.
 
Παρασκευή, 30 Νοέμβριος 2012 14:50
Της Μιχαέλας Αντωνίου Γεννημένος στον σκληρό Νότο των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου ο ρατσισμός ήταν καθεστώς και η διαφορετικότητα κυνηγιόταν, ο Τέννεση Ουίλιαμς είναι ένας συγγραφέας που τα κείμενά του φέρουν μια εγγενή σκληρότητα. Περιγράφουν συνθήκες οριακής καθημερινότητας, ανθρώπων ξεχωριστών.
 
Πέμπτη, 22 Νοέμβριος 2012 17:36
Της Μιχαέλας Αντωνίου Ένα έργο  του Γιάννη Μαρή σε σκηνοθεσία  Κατερίνας  Μπερδέκα  στο Από Μηχανής Θέατρο Η αστυνομική μυθιστοριογραφία είναι ένα είδος που έχει ένθερμους, θα έλεγε κανείς, φανατικούς οπαδούς ανά τον κόσμο. Λίγο πολύ όλοι μας έχουμε καταφύγει σ’ ένα αστυνομικό για να ξεχαστούμε, να χαλαρώσουμε, να ερεθιστούμε ή να ανεβάσουμε λίγη αδρεναλίνη καθώς ψάχνουμε την απάντηση στο φλέγον ερώτημα: ποιος είναι ο δολοφόνος;  
 
Κυριακή, 18 Νοέμβριος 2012 10:30
της Μιχαέλας Αντωνίου Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί για τους λόγους που ένα πλάσμα γένους θηλυκού φτάνει στο φόνο. Εγκληματολόγοι, μέχρι και τα μέσα του εικοστού αιώνα, προσέδιδαν στις γυναίκες εγκληματίες μια «ανωμαλία» αταίριαστη προς το φύλο τους.
 
Τρίτη, 06 Νοέμβριος 2012 08:47
Του Γρ. Ξενόπουλου σε σκηνοθεσία Λένας Κιτσοπούλου – Θέατρο Τέχνης Κριτική: Μιχαέλα Αντωνίου Κάθε σκηνοθέτης, όπως οφείλουμε πια να παραδεχτούμε ανοιχτά, ανεβάζει ένα έργο επειδή τον ενδιαφέρει, το προσεγγίζει με βάση τα βιώματά του και το προσαρμόζει συνειδητά ή ασυνείδητα, εμφανώς ή κεκαλυμμένα στον χωροχρόνο του.  
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 Επόμενο > Τέλος >>
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL